úterý 20. září 2016

Výrazné fialovo hnědé líčení

Ahooj..

Tak jsem tady s dalším tutoriálem. Tak snad se bude líbit.
Začala jsem klasickým rituálem. Hydratační krém, podkladová báze, make-up, pudr, vykreslit obočí a na víčka dát podkladovou bázi pod oční stíny.
Na celé líčení očí jsem použila paletku očních stínů od PETRA LOVELYHAIR pop of color, kterou jsem dostala jako dárek na vánoce. Na celé horní pohyblivé víčko jsem nanesla krásný fialovo-modrý stín jménem Oh boy. Abych zvýšila intenzitu stínů nechcejsem si namokřila štětec a řeknu vám to byla barvička !! Okraje tohoto stínů jsem lehce rozblendila čistým blendícím štětcem a vnější koutek oka jsem ztmavila hnědým stínem Golden sands. Vzala jsem do ruky blendící štětec a opět jsem ostré okraje rozblendila.


No a jak jsem pořád blendila tak jsem zjistila, že vnější koutek musím ještě ztmavit. Na ztmavení jsem použila stím Chocolate z té samé paletky. Když se mi vnější koutek oka už zdál dost tmavý, tužkovým štětcem jsem do vnitřního koutku oka a pod obočí nanesla stín Bride aby oko bylo rozzářenější.
Na horní víčko jsem nakreslila výraznější linku a řasy zvýraznila řasenkou. K tomuto looku můžete použít i umělé řasy, ale já jsem je dnes nepoužila. Po dokončení očí jsem na rty použila jen konturku na rty v nude odstínu aby veškerá pozornost byla věnovaná očím. Na dokončení pleti jsem na tváře aplikovala trochu bronzeru abych tvářím dodala šmrnc.


A to je vše! Líčení může na první pohled vypadat trochu složitější, ale opak je pravdou. Na make-up očí použijete jen tři stíny a zbytek už je hračka.
Tak co na to říkáte ? Líbí se vám toto líčení ? Mě moc, ikdyž se tak výrazně nelíčím, ráda ho někdy vezmu s sebou na nějakou akci. 
Přeji vám krásný zbytek dne a uvidíme se u dalšího článku. 
Kač.




2 komentáře: