čtvrtek 22. září 2016

Eveline výživa na nehty

Krásné čtvrteční odpoledne všem.

Nedávno jsem u jednoho článku zmiňovala, že nosím gelové nehty a jak jistě všichni (nebo aspoň ty slečny, které někdy gelové nehty měly) dobře víme, jak naše nehty vypadají když se rozhodneme gelové nehty sundat. Přiznejme si to, vypadají hrozně !! Někdy až nechutně ! Nehty jsou roztřepené, lámavé, měkké, bez tvaru, všude samá záděra.. no prostě katastrofa.
Holky, ale nezoufejte. Mám pro vás něco co vám zaručeně pomůže.
Po sundání nehtů jsem na své přírodní "mrtvoly" začala používat výživu na nehty 8in1 TOTAL ACTION od značky Eveline Cosmetics, kterou jsem kupovala v drogérii Rossmann za 80,- ale běžně jí seženete i na internetu, když zadáte název produktu do vyhledávače. Za takovou cenu jsem si říkala, že to určitě nebude nic moc, ale tak za zkoušku nic nedám. Ano, přiznávám mýlila jsem se! Tento přípravek je naprostá bomba.


Po sundání nehtů jsem na své přírodní "mrtvoly" začala používat výživu na nehty 8in1 TOTAL ACTION od značky Eveline Cosmetics, kterou jsem kupovala v drogérii Rossmann za 80,- ale běžně jí seženete i na internetu, když zadáte název produktu do vyhledávače. Za takovou cenu jsem si říkala, že to určitě nebude nic moc, ale tak za zkoušku nic nedám. Ano, přiznávám mýlila jsem se! Tento přípravek je naprostá bomba.


S aplikací laku jsem postupovala tak, jak psali v příbalovém letáčku. Své přírodní nehty jsem si spilovala aby byly co nejkratší, očistila odlakovačem a nanesla první vrstvu laku. Druhý den jsem na první vrstvu nanesla druhou a třetí den třetí vrstvu. Další den jsem vše odlakovala odlakovačem bez acetonu abych své již dost poškozené nehty ještě více nezatěžovala. Po odlakování jsem znovu nanesla první vrstvu, druhý den druhou a tento proces každodenně opakovala dokud jsem nevypotřebovala celý lak.


Rozdíl je opravdu viditelný. Po měsíční kůře mám své přírodní nehty tvrdší, lesklejší, netřepí se, rostou rychleji, přestaly se mi dělat záděry a hlavně vypadají krásně a zdravě. To, co lak ještě navíc dělá a čeho jsem si všimla je to, že prodlužuje výdrž barevného laku. Proto jej používám i jako podklad pod barevný lak.
Nevěřila jsem, že mi tento přípravek tak krásně "opraví" mé zničené nehty. Mám doma už koupené další balení a až zase sundám gelové nehty, nebudu zoufat a hned je začnu lakovat tímto zázrakem.
Určitě kdo trpí na třepivé a lámavé nehty nebo jen chcete aby vaše nehty vypadaly zdravěji tak neváhejte a jděte do tady toho malého zázraku a vyzkoušejte ho!
Za zkoušku nic nedáte a když vám nebude vyhovovat tak vás to ani nezrujnuje.

A co vy? máte nějakou oblíbenou výživu?
Užijte si zbytek dnešního slunečného dne, doufám, že jste ho strávili někde v přírodě a uvidíme se u dalšího článku.
Kač.

4 komentáře:

  1. takéto niečo na spevnenie by som veľmi potrebovala...svoje nechty mám veľmi jemné a lámavé :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti doporučuji tuto výživu. Dá se objednat na internetu a je i v drogerii v Rossmanu. :)

      Vymazat
  2. Po přečtení zakoupeno, vyzkoušeno = spokojenost. Díky moc za tip ! Myš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač. Jsem ráda, že jsi s výživou spokojená. :)

      Vymazat