úterý 27. září 2016

FREEDOM pro contour kit | RECENZE

Přeji příjemné poledne všem.


Nedávno jsem si objednala ze stránky ZDE CONTOUR KIT od FREEDOM za 169,- plus poštovné. Cena je podle mě velice přijatelná. Countour kit má 6 g což je docela dost. Celý obal je plastový, ale není to ten plast co hned praskne, což pro mě je velké plus. Balení obsahuje docela velké zrcátko, které mě bohatě stačí na nalíčení nebo upravení make-upu.


Tato konturovací sada se vyrábí ve dvou odstínech. Já jelikož jsem i v létě bledule, tak mám odstín FAIR což je světlejší. V sadě je světlejší odstín, který já používám na zapudrování korektoru pod očima, na středu čela, nosu a bradě. No a druhý tmavší odstín používám na vykonturování lícních kostí, nosu a čela.


Kontour kit na pleti krásně drží celý den, nikde se neslévá a nezalézá do vrásek ani do póru při konturování nosu. Oba stíny jsou krásně máslové a neprášivé. Co se týče odstínů tak musím říct, že oba dva odstíny vypadají na pleti velice přirozeně. Abych řekla pravdu tak když mi balíček dorazil a rozbalila jsem jej, tak jsem se trošku zhrozila, když jsem viděla ty barvy, ale po vyzkoušení jsem byla mile překvapená.


Za mě tedy naprostá spokojenost a momentálně tento kit používám častěji než bronzer od Benefitu. Opravdu používám ho každý den a nikdy mě nezklamal.
Máte taky něco od značky FREEDOM a jste s nimi spokojení tak jako já ?
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat