úterý 20. září 2016

Pernamentní prodlužování řas

Zdravím všechny čtenáře.

Před několika dny jsem četla u jedné holčiny na blogu článek na toto téma a strašně tam kritizovala práci tzv. "řasařek" a na základě tohoto článku, jsem se rozhodla vám sdělit můj názor.
V první řadě bych chtěla podotknout, že před skoro třemi lety jsem absolvovala kurz na prodlužování řas, metodou řasa na řasu. Princip této metody je v tom, že lepíte jednu umělou řasu na jednu přírodní, tudíž efekt vypadá velice přirozeně. (pokud na řasy neaplikujete ty největší řasy, které se vyrábí). Já osobně jsem prodloužené řasy ze začátku nosila a pravidelně doplňovala, ale momentálně je nemám. Co si budeme povídat, aplikovat řasy sama sobě je velice náročné. Nicméně prodloužené řasy se mi velice líbí, ale nesmí to být takové ty extra dlouhé a husté řasy, kdy pak člověk vypadá jako mrkací panenka. Chápu, že někomu se to může líbit, ale mě se to nelíbí a svým stálým nebo novým zákaznicím se snažím doporučit správnou délku, tloušťku i zahnutí řas tak, aby jejich oko vypadalo co možná nejvíc přirozeně, ale při tom upraveně.


V tomto článku bych chtěla se chtěla zmínit celkem o dvou bodech a na tyto body bych se s vámi chtěla podělit o svůj názor.
Jako první bych zmínila provedení řas a výběr salonu. Setkala jsem se s holčinami, které si nechaly udělat řasy v nejmenovaných vietnamských studiích. Nechci znít jako někdo, kdo odsuzuje vietnamce, ale... já bych k nim do studia v životě nešla! Chápu, že pro spoustu slečen, maminek na mateřské nebo žen ve starším věku (ano i důchodkyně ke mě chodí na řasy) je velkým lákadlem nízká cena za kterou aplikaci řas tato studia provádí, ale zrak máte jen jeden. Z vlastní zkušenosti vím, jak řasy dělané v těchto studiích vypadají. Několikrát se mi stalo, že paní přišla s prosbou abych jí řasy opravila po návštěvě v již několikrát zmiňovaných studiích. A jak myslíte, že to dopadlo ? Tak, že jsem řasy pracně minimálně dvě hodiny sundávala a zbavovala zbytečného velkého množství lepidla a stejně po sundání umělých řas, byly řasy přírodní v tak děsném stavu, že jsem klientce raději doporučila měsíční pauzu a až po měsíci jsem jí udělala řasy nové. Ano, najdou se i výjimky, neříkám, že ne. Ale přiznejme si, že těch je sakra málo.. bohužel.. Proto je lepší si vyhledat opravdu kvalitní salon třeba si připlatit než riskovat, že vám vaše přírodní řasy vypadají, v tom lepším případě a v tom horším případě, že oslepnete.

V dalším bodě jsem se zamyslela nad věkovými kategoriemi, které si nechávají toto prodloužení aplikovat. V poslední době se víc a víc setkávám s tím, že na tento zkrášlovací proces chodí mladší a mladší dívky. Před pár dny mi volala dívka. V telefonu zněla jako dejme tomu tak 17ti letá slečna. Nicméně když jsem otevřela dveře, stála tam 12ti letá holka. Když si vzpomenu na sebe ve 12ti letech tak já jsem si hrála na louce s kámoškami, lezly jsme po stromech, hrály s klukami fotbal a na nějaké řasy jsem vůbec nemyslela.
Přjde mi, že dnešní mládež už vůbec neví co to je sebrat se ráno třeba někde do lesa a vrátit se v podvečer. Dnešní mládež zná jen internet, mobily, tablety a to je všechno. Jaké oni prožili dětství ? Takové, že hráli Lolko ? Tohle vážně nechápu a strašně mě to mrzí. Moje dětství bylo úplně super a do teď na něj s kamarádkami u kafe vzpomínáme. Já nevím, možná jsem divná nebo na to mám divný pohled.Schválně, mi do komentářů napište váš názor na tento trend.

To je asi vše, co jsem vám chtěla sdělit. Budu moc ráda když mi do komentářů napíšete jaký názor na tento trend máte vy, doufám, že nejsem jediná, která má takový názor. 
Doufám, že se vám dnešní pokec s Kač líbil, že vás to nenudilo.. a kdyby jste měli nějaký nápad na jaké téma by měl být příští díl, tak mi ho určitě napište do komentářů nebo na FB stránku ZDE
Přeji vám krásný zbytek dne.
Kač.

1 komentář:

  1. máš ich spravené veľmi pekne a kvalitne. ja som na ne kedysi tiež chodila, ale časom mi začal vadiť ten pocit niečoho "cudzieho" na očiach, tak som si už nechala svoje prirodzené :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat