neděle 25. září 2016

Krémy na nohy Sportique | RECENZE

Tak pro dnešek ještě jeden článek. 

S touto recenzí jsem si dala opravdu na čas, ale výsledek jde vidět. No nebude to dlouho obkecávat a rovnou přejdeme k recenzi.


Zkoušela jsem tyto dva krémy na nohy od známé značky SPORTIQUE. Nikdy jsem s pokožkou na nohách neměla problém, až do nedávna, kdy se mi strašně vysušily paty. Naštěstí nemám na patách prasklinky jako to má spousta lidí v dnešní době, ale i tak mě to štve, proto že suché paty v lodičkách nevypadají zrovna dvakrát pěkně.
Krém FOOT CREAM a FARMER´S HAND SAVER jsem objednala ze stránky ZDE.

Na ukázku jsem udělala fotku před použitím těchto dvou krémů.

Na mé paty jsem pravidelně používala tyto dva krémy, které jsem střídala. Oba krémy jsou velice hutné a mastné. Když jsem použila větší množství krémů cítila jsem na svých nohách nepříjemný mastný povlak, ale po nějaké době se krémy vstřebaly do pokožky. Nohy jsem si krémy mazala vždy večer po sprše, když už jsem ležela v posteli a věděla jsem, že nějakou dobu nemusím nikde vstávat. Tohle všem doporučuji, pokud nechcete každý den vytírat podlahy v bytě od vašich mastných nohou. 



První dva týdny jsem neviděla žádný rozdíl a říkala si, že to asi nebude fungovat. Ale po zhruba třech týdnech pravidelného mazání jsem začala pozorovat změny. 
Moje pokožka nohou už nebyla tak vysušená a postupně mizely i šupinky. S pravidelným používáním se moje paty přestaly vysušovat a přestaly se vytvářet i šupinky suché olupující se pokožky. 


Během této "kůry" kdy jsem používala tyto dva krémy jsem byla jednou na pedikúře. Před používáním těchto krémů jsem chodila na pedikúru pravidelně cca co 4 týdnů a nyní jsem během dvou měsíců byla pouze jednou. Pro mě pozitivní zpráva. 
Na fotce po používání můžete vidět jak se mi paty krásně zahojily. 

Za mě můžu tyto dva krémy 100% doporučit a už máme doma s mamkou další balení a mažeme si nohy obě dvě. A co vy ? Máte nějakého pomocníka, který vám pomáhá v boji se suchými patami ? Jestli ano, napište mi ho dolů do komentářů a já ho určitě ráda vyzkouším.
Kač.




5 komentářů:

  1. Páni,fakt se pata o dost zlepšila :O Já začínám mít též problémy se suchou patou. Určitě vyzkouším :) děkuji!
    https://missnaylorr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano i mě to překvapilo, jak mi tyto krémy pomohly. Určitě mrkni na tuhle stránku, vyrábí více produktů. tak nějaký vyzkoušej ;)

      Vymazat
  2. Pěkně jsi zachytila jak se pata změnila. :O Asi tyto krémy budu muset také vyzkoušet. Po přečtení tvojí recenze mě začaly děsně lákat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za mě můžu 100% doporučit tyto krémy. Jsou moc fajn a opravdu dělají to co píšou na obolu. Moje pata je toho důkazem. :D

      Vymazat
  3. Tak to mě docela překvapuje, že existují i krémy vyloženě jen na nohy :) Neříkám, že jsem o tom nikdy neslyšela, ale v kosmetice mnohem raději osobně používám spíše něco multifunkčního, protože to nezabere tolik místa a je to snadno přenosné i skladovatelné v malých prostorech. Je ale určitě těžší taky najít něco, co člověku takto vyhovuje a zároveň má nějakou kvalitu. Myslím také, že po tomto člověk nějaký zklidňující krém na nohy doma rád nalezne :)

    OdpovědětVymazat