pátek 23. září 2016

Avril laky na nehty | RECENZE

Zdravím všechny u nového článku.

Nedávno jsem měla možnost v rámci spolupráce vyzkoušet nějaké produkty od značky Nuspring. Tento e-shop prodává přírodní a bio kosmetiku. A hlavně.. tuto kosmetiku prodávají za velice příznivé ceny !! Odkaz na webové stránky této značky jsou ZDE. V dnešním článku vám představím dva laky na nehty, které jsem zkoušela.


Mám doma něco kolem 70ti různých laků na nehty, ale tyhle dvě barvy jsem zatím neměla. Na e-shopu jsem si vybrala lak v odstínu Bourgogne No. 26 (velmi elegantní ale zároveň sexy odstín) a Parme No. 71. (velice jemný, romantický a ženský odstín.) Obě tyto barvy jsem si naprosto zamilovala. Nejen díky jejich barvě, ale také díky jejich vlastnostem. 



Oba krásně kryjí už v první vrstvě, strašně rychle zasychají a dlouho drží. Teda aspoň mě.. mě totiž nevydrží žádný lak moc dlouho. Většinou tak dva dny a ten třetí už musím nehty znovu lakovat, ale tyto laky mi vydržely neskutečné čtyři dny. (Ano, pro mě je to moc) 


Laky mají precizní štěteček, díky kterému se lak rychle nalakuje po celém nehtu, lak při lakování nedělá šmouhy ani příliš velké vrstvy. Prostě rychle a dokonale přilne k nehtu. 
Navíc jako bonus mají tyto laky na nehty neskutečný lesk, který vydrží. Stává se mi, že po dvou dnech moje čerstvě nalakované nehty ztrácí lesk, ale u tady těch tomu tak nebylo. Krásně se leskly až do té doby než jsem je odlakovala.
Laky mají klasicky skleněnou lahvičku o objemu 7 ml a plastový vršek. 
Na závěr článku bych ještě zmínila, že tyto laky od Avril NEJSOU testované na zvířatech, neobsahují parabeny, ftaláty ani touleny za což jsem ráda.

Určitě s těmito laky zanedlouho čekejte nějaký "lakovací" článek. Už ho mám připravený..
Užijte si víkend a budu se těšit u dalšího článku.
Kač.





2 komentáře:

  1. Skrytá reklama na iphone? A zatím žádný lak není přírodní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to žádná reklama. ;) A v článku jsem psala, že e-shop Nuspring prodává přírodní a bio kosmetiku, ale o tom, že tyto dva laky jsou přírodní v článku nepadla ani jedna věta.

      Vymazat