pondělí 26. září 2016

Produkty od SOAPHORIA | RECENZE

Krásný večer.

Dnes je tady očekávaná recenze o značce SOAPHORIA.
V první řadě, ještě před tím než se vrhnu na samotnou recenzi, bych strašně moc chtěla poděkovat Míše, za poskytnutí produktů na vyzkoušení. Moc si toho vážím.
Na začátek bych vám ráda řekla něco o této kosmetické značce. jedná se o přírodní kosmetiku, která má za základ rostlinné oleje, které jsou z pravidla lisované za studena (panenský olej), jen některé se získávají extrakcí. Tato slovenská kosmetika neobsahuje ropné deriváty ani žádné syntetické emulgátory, barviva ani konzervanty.

Já jsem měla možnost vyzkoušet od této značky dva naprosto úžasné produkty, ze kterých jsem naprosto unesená. Při domlouvání této spolupráce jsem si od těchto produktů nic extra neslibovala, ale mýlila jsem se a jsem mile překvapená. V první řadě mě zaujaly originální balení, které jsou velice krásně zpracované a praktické.
Oba tyto produkty a nejen ty můžete zakoupit na stránce ZDE.


Jako první bych se zmínila o HERBAPHORIA - MASKA A ČISTIČ. Jedná se o masku a čistič. Řeknu vám ta maska je naprostý zázrak !! Tato maska je určená na problematickou pleť.
Já osobně moc problematickou pleť nemám a proto jsem masku používala především na rozšířené póry na čele, bradě a nosu. Maska mi póry po pravidelném používání krásně vyčistila a stáhla je. Maska je na pleti velice příjemná,mírně hřeje a velice dobře se nanáší.
A jak působí na problematickou pleť ? To jsem bohužel nemohla vyzkoušet na své pleti, ale do testování jsem zapojila i svého přítele, který má mírné akné na horní partii zad a svého mladšího bratra, který je v začínající pubertě a nějaké to akné už na pleti má.
Oboum aplikuji masku už cca tři týdny pravidelně a již po tak krátké době vidím výsledky. U bratra zmizely zanícené pupínky, přestala se mu tak moc mastit pokožka a celkově jeho pleť vypadá krásně zdravá a vyživená.



U přítele výsledek je totožný jako u bratra. Oba jsou s maskou na 100% spokojení a mají v plánu si objednat další balení až masku spotřebují.
Za nás tři tedy tuto masku můžeme doporučit všemi deseti a jestli váháte, tak do toho jděte jelikož určitě budete spokojení.

Jako druhý produkt jsem si vybrala RŮŽOVÝ JÍL. Jíl je na všechny typy pleti, hloubkově čistí pleť, zabraňuje tvorbě mazu a léčí záněty. Maska je na pleti velice příjemná a nijak nedráždí pokožku. Pleť je po použití příjemně jemná a zregerovaná.
Na stránce krásná každý den můžete tuto masku zakoupit za 337,- což mě osobně připadá jako velice přijatelná cena za přípravek, který vás zbaví problému s akném.


Ze začátku jsem jíl používala jako masku, kdy jsem si ho míchala s vlažným čajem a nechala na pleti cca 20 minut působit a po uplynutí doby jsem si ho smyla, ale pak jsem vyzkoušela si s jílem umýt obličej. A řeknu vám to je bomba ! Nejprve si ve vaně obličej nahrubo umyji odličovací pěnou a poté na dočištění použiji jíl. Přiměřené množství jílu smíchám v dlani s vodou, aby mi v dlani vznikla trochu hustší směs a krouživými pohyby "masíruji" celý obličej. Nechám tak 2 minuty působit na pleti a pak jíl smyji. Po této proceduře je moje pleť dokonale odlíčená, zhydratovaná, krásně prokrvená a bez odlupujících se šupinek. Po tomto každodenním používání mi zmizelo začervenání a moje pleť je i na pohled krásnější a vypadá svěží.
Na krásná každý den se tento jíl prodává za 197,- a množství produktu vám vydrží dlouho, takže taky je to cenově dostupný zázrak.
Já můžu tento růžový jíl jedině doporučit. Jediná věc co bych mu vytkla je jeho doslova divná vůně. Ta vůně je strašně zvláštní a nedokážu jí popsat, ale když opomenu tu vůni je produkt naprosto boží.
Doufám, že se vám recenze líbila a že vás tyto produkty zaujaly a že si třeba nějaký pořídíte a vyzkoušíte některé produkty od této značky.
Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete své zkušenosti s touto značkou.
Přeji krásný zbytek večera.
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat