pondělí 26. září 2016

SEPHORA - Must have palette | RECENZE

Krásný večer všem.

Dnes jsem tady s velice rychlou recenzí mého nového miláčka. Jak jste si již v názvu přečetli dnes bych chtěla mluvit o celkem nové paletce očních stínů SEPHORA Must-have makeup palette. Paletku jsem kupovala cca před měsícem v SEPHORA parfumérii za cca 350,- (cenu si už přesně nepamatuji) ale jsem si jistá, že dražší nebyla.


Já jsem s paletkou maximálně spokojená. Je velice praktická na cesty kdy s touto jednou paletkou hravě nalíčíte celý obličej. Stíny v paletce využijete jak na make-up očí tak i na tvář a s hnědým stínem se dá krásně zvýraznit i obočí. A ano i já (blondýna) jsem si s tímto tmavším hnědým stínem dokázala krásně vytvarovat a zvýraznit obočí. A ten její obal.. Aaaach bože. No není dokonalý? Mě se strašně líbí. V jednoduchosti je přece krása.
Co víc si přát..
Čtyři oční stíny jsou velice kvalitní, dobře se s nimi pracuje, nepráší a jsou pěkně pigmentované. Co se týče bronzru a tvářenky tak s kvalitou a pigmentací jsem maximálně spokojená. Bronzr i tvářenka mají krásnou barvu a na mě jako na "bleduli" vypadají velice přirozeně. Co bych ale paletce vytkla je to, jak je tvářenka maličká. Já jsem měla trošku problém s jejím nanášením na štětec. Ocenila bych kdyby tvářenka s bronzrem byla půl na půl. Ale to je jen malý detail.


Ráda bych se ještě pozastavila u výdrže stínů. Já jsem paletku testovala ještě v době, kdy jsem chodila do školy a po škole rovnou do práce a musím říct, že když jsem odcházela z domu cca kolem 7 hodiny ráno a vracela se kolem půl 7 večer a stíny se ani nehnuly. Zkoušela jsem je jak s podkladovou bází tak i bez ní a výdrž je naprosto super!!
Nedávno mě napadlo vzít si tyto stíny i k bazénu a byla jsem mile překvapená. Sice nevydržely v takové pigmentaci jako byly čerstvě po nalíčení nicméně když jsem se večer odličovala, stíny na očním víčku stále byly.

Já si myslím, že za tak super cenu je tato paletka suprová. Já jsem s ní maximálně spokojená a od doby co jí mám doma ve své kosmetické sbírce většinou sahám jen po této paletce.
Tak a jsme na konci. Tak co, líbila se vám dnešní recenze paletky? Máte taky tuto paletku? Pokud ano, budu ráda když mi dolů do komentářů napíšete jak jste s ní spokojení.
Přeji všem krásný zbytek večera a uvidíme se u dalšího článku.
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat