pondělí 26. září 2016

Moje nej | TAG

Ahooj..

Před nedávnem mi psala jedna slečna, zda bych neudělala nějaký TAG. Brouzdala jsem po internetu a jeden se mi moc líbil. Má název moje nej a spočívá v tom, že odpovím na 50 otázek. Díky těmto otázkám se o mě něco málo i dozvíte.
Nebudu se dlouho rozepisovat a půjdeme rovnou na to.

1) nejlepší barva - ČERNÁ, ŠEDÁ, BÍLÁ
2) nejhorší barva - ZELENÁ
3) nejlepší jídlo - GRILOVANÝ HERMELÍN, KUŘE NA PAPRICE, VAŘENÁ KUKUŘICE...
4) nejhorší jídlo - JÁTRA A VŠECHNY VNITŘNOSTI A TAKY TVARŮŽKY A HŘIBY
5) nejlepší nápoj - PEPSI, VODA S CITONEM A CHIA SEMÍNKY
6) nejhorší nápoj - GREPOVÝ DŽUS
7) nejlepší film - 7 ŽIVOTŮ, SAW, VDÁŠ SE A BASTA!, NA SVATÉHO VALENTÝNA
8) nejhorší film - KRVAVÝ SNÍH, PELÍŠKY
9) nejlepší seriál - THE BIG BANG TEORY
10) nejhorší seriál - NA VODĚ
11) nejlepší herec -BRAD PITT
12) nejhorší herec - O ŽÁDNÉM NEVÍM
13) nejlepší herečka - MILA KUNIS
14) nejhorší herečka - O ŽÁDNÉ NEVÍM :D
15) nejlepší roční období - JARO,LÉTO
16) nejhorší období - PODZIM
17) nejlepší den - PÁTEK
18) nejhorší den - PONDĚLÍ
19) největší strach z - VELKÉHO ŘETISKÁČE, TMY
20) nejlepší nálada - KDYŽ SE MI NĚCO POVEDE
21) nejhorší nálada - PO OTEVŘENÍ E-MAILU S VÝSLEDKY MATURITY
22) nejvíce rozčilující - VLASY NA UMYVADLE, ZVEDNUTÉ PRKÉNKO NA ZÁCHODĚ
23) nejvíce uklidňující - LEŽENÍ V POSTELI S DOBRÝM FILMEM
24) nejlepší člověk - MOJI RODIČE A MŮJ PŘÍTEL. TO JSOU OSOBY, KTERÉ MÁM NEJRADŠI A STRAŠNĚ MOC PRO MĚ ZNAMENAJÍ.
25) nejhorší člověk - MOJE BÝVALÁ UČITELKA NA ANGLIČTINU !!!!!!!!!! DOUFÁM, ŽE MŮJ BLOG NEČTE.
26) nejpraštěnější člověk - JÁ ! :D
27) nejchytřejší člověk - JÁ. :D NE DĚLÁM SI SRANDU. TADY JSEM DLOUHO PŘEMÝŠLELA A BOHUŽEL MĚ NIKDO NENAPADL.
28) nejšikovnější člověk - MŮJ PŘÍTEL
29) nejlepší zvíře - NÁŠ PES BEN
30) nejhorší zvíře - KOHOUT OD PŘÍTELE. TEĎ UŽ HO NEMAJÍ, ALE TEN KOHOUT BYL NA ZABITÍ. TO, ŽE KOKRHAL RÁNO TO CHÁPU, ALE ON KOKRHAL I V NOCI. NOO HRŮZA !! :D
31) nejlepší činnost - CVIČENÍ, KOUKÁNÍ NA FILMY, PSANÍ
32) nejhorší činnost - SEZENÍ U POČÍTAČE KDYŽ JE VENKU KRÁSNÝ A SLUNEČNÝ DEN
33) nejlepší domácí práce - VAŘENÍ OBĚDU
34) nejhorší domácí práce - UKLÍZENÍ
35) nejlepší značka - APPLE, ZIAJA, LANCOME, BENEFIT, NYX.. MÁM SPOUSTU OBLÍBENÝCH ZNAČEK, TAKŽE JEN JEDNU NAPSAT NEMŮŽU.
36) nejlepší poloha - EHMM.... :D :D KDYŽ SI SEDNU KE STOLU A MŮŽU SI DÁT NOHY NA STŮL.
37) nejlepší knížka - VŠECHNY TŘI DÍLY 50 ODSTÍNŮ. TO JE TOP KNIHA !!
38) nejlepší pánské jméno - MATYÁŠ
39) nejlepší dámské jméno - MONIKA
40) nejhezčí muž - MŮJ PŘÍTEL
41) nejhezčí žena - MARILYN MONROE
42) nejlepší slovo - TĚCH JE MRAKY...
43) nejhorší slovo - KAŽDÉ SLOVO S PRAŽSKÝM PŘÍZVUKEM.
44) nejtrapnější moment - KDYŽ JSEM SE JAKO MALÁ SMÍCHY POČŮRALA U KAMARÁDKY NA POSTELI. POKAŽDÉ CO SE POTKÁME TAK MI TO PŘIPOMÍNÁ.
45) nejhorší rozhodnutí v životě - KDYŽ JSEM SI NECHALA UDĚLAT TETOVÁNÍ. DO TEĎ TOHO LITUJU! TAKŽE POKUD UVAŽUJETE O TETOVÁNÍ, TAK SI TO HODNĚ DOBŘE ROZMYSLETE.
46) nejlepší rozhodnutí v životě - KDYŽ JSEM SE ROZHODLA CVIČIT. TOHLE ROZHODNUTÍ SE OPAKUJE SICE KAŽDÝCH 14 DNÍ, ALE I TAK JE TO MÉ NEJLEPŠÍ ROZHODNUTÍ.
47) nejlepší vzpomínka - KDYŽ SE MI NARODIL BRÁŠKA.
48) nejhorší vzpomínka - KDYŽ SI VZPOMENU JAK JSEM SI JAKO MALÁ ZARAZILA ZUBY, KDYŽ JSEM PUSOU SPADLA PŘÍMO NA PATNÍK. :( A TAKY DÍKY TADY TOMUTO ÚRAZU JSEM POZDĚJI MUSELA NOSIT ROVNÁTKA.
49) nejhorší zážitek spojený s alkoholem - OJÉÉJ, NERADA ZPOMÍNÁM NA SVOU PUBERTU. :D ALE ASI KDYŽ JSEM SLAVILA SVÉ 18TINY, ALE RADĚJI SE O TOM NEBUDU VÍCE ROZEPISOVAT. :D
50) největší sen - MÍT DOBROU PRÁCI, ŠŤASTNÉ MANŽELSTVÍ A VELKOU RODINU

Doufám, že se vám dnešní TAG líbil, kdyby jste chtěli, klidně mi dolů do komentářů napište nápad na další a já ho s radostí udělám.
Kač.

4 komentáře:

  1. Haha, se zvednutým prkýnkem a vlasy v umyvadle to máme naprosto stejně :D Zuřím z toho :D A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem nesmírně ráda, že v tom nejsem sama a najde se někdo kdo se mnou má něco společného. :D Na tvůj blog jsem párkrát už zavítala, takže určitě dám odběr. :)

      Vymazat
  2. Varenou kukurici mam strasne rada :) a big bang theory taky :) dneska je novy dil :) a tetovani mam jedno a chystam se na dalsi
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. Já se také chystám na další a chci se nechat to první předělat :D

      Vymazat