pondělí 26. září 2016

Make-up podle PetryLovelyHair

Přeji příjemné odpoledne všem.

Dnes dopoledne jsem měla chuť na trochu výraznější líčení a tak jsem hledala inspiraci na internetu. Jak jste si mohli už všimnout z názvu líčení je inspirováno podle Péti. Péťu určitě nemusím nijak představovat, protože si myslím, že jí všichni moc dobře známe. Na celý oční look jsem použila stíny z paletek PETRALOVELYHAIR.
Odkaz na její video podle kterého jsem se inspirovala bude na konci článku. A jdeme na to.



Jako vždy jsem začala klasicky podkladovou bázi a make-upem od Astoru. Jak víte tyto produkty mám velice ráda a nedám na ně dopustit. Jako další krok jsem použila korektor a zamaskovala kruhy pod očima, které jsem dnes měla fakt velké. No joo, to ponocování..
Korektor jsem zapracovala do pleti a vše jsem zapudrovala. Po sjednocení pleti jsem se vrhla na obočí, které jsem vyplnila stínem od Essence a zafixovala gelem také od této značky.


A hurá na oči !!
V první řadě abych zabránila slévání stínů jsem na víčko použila podkladovou bázi pod oční stíny. Tak a teď přichází ta zábavnější část. Začala jsem blendit ohyb mého oka stínem HEY NUDE z paletky PETRALOVELYHAIR přesně tak, jako to Péťa dělá na videu. Tento stín je naprosto dokonalý na blendění. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla stín PETRA, který je krásně třpytivý. Po nanesení stínu na pohyblivé víčko jsem vzala čistý blendící štětec a oba stíny jsem do sebe trošku zapracovala. Po tomto kroku jsem do vnějšího koutku oka použila stín THERESA a BLACK OUT. Díky těmto stínům jsem vnější koutek ztmavila. Oba stíny jsem nanášela do vnějšího koutku a roztírala do středu pohyblivého víčka a tím jsem vytvořila plynulý přechod se stínem PETRA.
Málem bych zapomněla na spodní víčko. To jsem zvýraznila stínem HEY NUDE s troškou THERESA stínu.



Když máme všechny stíny naneseny, všechny stíny blendícím štětcem pořádně rozetřeme aby se všechny barvy spojily a nebyl vidět přechod mezi nimi. Pro dokonalý look jsem pod obočí nanesla světlý stín CREAM a do vnitřního koutku stín jménem BRIDE.
A vrháme se na linky. A ty... musí být pořádné kočičí !! Ty jsem si udělala černou gelovou linkou. Dále jsem na spodní víčko použila černou tužku, kterou jsem zvýraznila spodní vodní linku.


Jako předposlední krok jsem na řasy nanesla řasenku. Péťa ve videu lepí i umělé řasy, ale já na denní líčení umělé řasy nemám moc ráda a tak jsem je nelepila. A jsme u konce.. Na konec jsem na rty použila rtěnku v nude barvě od ESSENCE a celý obličej zafixovala fixačním sprejem.

Tak co říkáte na dnešní tutoriál ? Povedlo se mi aspoň trošku napodobit make-up, který vytvořila Péťa ? Budu ráda pokud mě začnete sledovat jak na Facebooku, odkaz ZDE nebo na Instagramu, odkaz ZDE.
Odkaz na video od Petry ZDE.
Přeji vám krásný zbytek dne.
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat