úterý 20. září 2016

Saloos Bio růžový balzám | RECENZE

Zdravím všechny a všem přeji krásné odpoledne


Dneska jsem tady opět s recenzí produktů od značky SALOOS. No co i budeme povídat, tuto značku jsem si naprosto zamilovala.. ale to už jste si možná všimli.
Nicméně vrhneme se na to. Ještě bych chtěla zmínit, že pokud chcete vědět něco více o této značce nebo o produktu, který jsem testovala nedávno. 
Dnes se tedy budeme bavit o produktu jménem Bio karité růžový balzám. Jedná se o luxusní balzám s bio bambuckým máslem, bio šípkovýma bio jojobovým olejem, přírodními vosky a vzácnou bulharskou růží.

Tento produkt je vhodný pro všechny typy pleti, což můžu potvrdit. Já mám hodně suchou pokožku, která na některé produkty reaguje velice nepříjemně a u tohoto produktu se mi to zatím nikdy nestalo. Tento bio balzám má velice příjemnou texturu a velice příjemnou parfemaci.
Za dobu co jej používám jsem zpozorovala jen dvě malé mínuska. A to, že balzám je velice mastný a zanechává na pokožce mastný film, což může někomu vadit, ale mě osobně to zas tak moc nevadilo. No jednoduše jsem si na tu mastnotu zvykla. A Jako druhé mínus bych zmínila, že balzám není moc přátelský k ostatním produktům. Pro vysvětlení.. Balzám jsem ze začátku používala dvakrát denně. Ráno a večer. S večerním používáním jsem neměla nejmenší problém. Balzám mou pleť po odlíčení krásně hydratoval, nedráždil a zvláčňoval. Po jeho použití jsem měla pleť krásně jemnou a vyhlazenou. Ale když jsem ho používala i ráno všimla jsem si, že tento balzám si nerozumí s mým make-upem. Můj make-up po použití tohoto balzámu začal nehorázně zalézat do rozšířených pórů a vrásek. Což se mi nikdy před tím nestalo.Takže pokud ho nebudete používat ráno tak si myslím, že budete velice spokojení.


Balení tohoto balzámu je velice praktické. Je tak akorát velké do ruky, celé balení je vyrobeno z hodně pevného plastu, takže by se vám nemělo nijak zničit. Celé balení tohoto balzámu má 50 ml což je poměrně dost velké. Já mám toto balení cca měsíc a používám ho každý večer a skoro vůbec neubývá, protože jak je produkt mastnější tak na obličej použijete menší množství.
Za mě tedy palec nahoru. Pokud vám nevadí, že budete po použití trošku mastnější tak vám tento balzám vřele doporučuji.



To je asi všechno co bych k tomuto balzámu řekla. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a budu moc ráda když mě podpoříte svým odběrem na některé z mých sociálních sítí.
Mějte se krásně a uvidíme se u dalšího článku.
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat