pátek 23. září 2016

CRAZY CLAUN

Přeji krásný pátek všem.

No.. jak se to vezme, u nás moc krásně není. Bohužel, a tak jsem vytáhla mé šminky a udělala tento tutoriál. Se kterým jsem mimochodem vyhrála soutěž, kterou pořádala na svém Instagramu má oblíbená blogerka.
No.. nebudu se dál rozkecávat a půjdeme na tutoriál.


Jako základ jsem na celý obličej nanesla světlý make-up, který jsem pořádně rozetřela štětcem a zapudrovala. Jako další krok jsem se vrhla na oči. Na celé pohyblivé víčko jsem aplikovala bázi pod oční stíny aby stíny lépe držely. Poté jsem nad nadočicový oblou světle hnědým stínem a tužkovým štětcem přibližně načrtla, kudy povede tmavší hnědý stín a kde cca bude končit. Blendícím štětcem jsem hnědý stín postupně ztmavovala, dokud jsem s intenzitou nebyla spokojená.
Po tomto kroku jsem na malý plochý štětec vzala trošku korektoru a po celé délce pohyblivého víčka jsem tvořila ostrou čáru abych vytvořila ostrou linii. Na pohyblivé víčko jsem poté aplikovala bílý stín a vytáhla ho až skoro ke spánkům. Celé oko jsem orámovala černou tužkou abych oči zvýraznila a dokončila řasenou.
Když jsem měla oči hotové vrhla jsem se na obočí. To jsem udělala tak jako při mém denním make-upu a pod obočí jsem aplikovala světlý matný stín abych líčení očí měla 100%.


Jako další krok jsem pod a nad oči udělala bílým stínem rádoby trojúhelníky, abych oční okolí zesvětlila tak jak to mají klauni a pořádně to rozblendila. Na bílý stín jsem nakreslila dra trojúhelníky a puntíky pod obě oči i nad obočím. To bylo docela složité, ikdyž se to tak nezdá.Třepala se mi ruka, tak omluvte pokud je někde nějaká nedokonalost.
Jako předposlední krok jsem se vrhla na masku, kterou má klaun přes spodní část obličeje. Černou tužkou na oči jsem si načrtla jak cca chci masku mít a černým matným stínem jsem začala tužku rozmazávat do ztracena. Abych vytvořila ostré kontury, použila jsem černé tekuté oční linky a celou masku obtáhla.


V poslední řadě jsem se vrhla na rty. Celé rty jsem si obtáhla červenou konturkou na rty a vyplnila rudou rtěnkou. Abych vytvořila tzv. ombre efekt, použila jsem matný černý stín a ztmavila koutky úst. Z tmavých koutů jsem tenkým štětcem vedla tenkou čáru abych ústa opticky prodloužila a taky proto, protože to každý klaun na každé fotce měl. 
Na závěr jedna super fotka, která se mi velice líbí.


A je to !! Jak jednoduché..
Líbí se vám můj klaun ? Já si myslím, že se mi docela povedl.
Kač.

4 komentáře: