úterý 20. září 2016

Saloos Bio Argan Revital | RECENZE

Krásný večer všem.

Vím, že dnes trochu spamuji, ale rozhodla jsem se, že ještě dnes napíšu článek na další produkt od značky Saloos. Stránky kde můžete produkty od této značky objednat jsou ZDE
Z předešlých dvou recenzí jste si mohli všimnout, že jsem si produkty od této značky velice oblíbila. A jak u mě obstál tento olejíček? To se již za chvíli dozvíte.


Tento olejíček je vhodný pro všechny typy pleti s vysokým obsahem bio arganového oleje, esenciálních mastných kyselin a vitamínu E.  
Já jsem tento olejíček používal především večer po odlíčení, kdy moje pleť potřebovala po celodenním nošení make-upu trošku osvěžit. Olej se do pleti krásně a rychle vpíjí a tudíž nezanechává na pokožce mastný film. Pokud to ovšem nepřeženete s jeho množstvím. :D Moje pokožka na arganový olejíček reagovala velmi pozitivně.
Po použití olejíčku byla moje pleť dostatečně zhydratovaná a příjemně jemná na dotek. No jednoduše řečeno můj obličej byl po jeho použití jako dětská prdelka.

A jak už to u mě bývá zvykem, zkusila jsem olejíček i na další část mého těla. Nejen, že jsem jej používala na mé suché ruce a lokty, kde odvedl opravdu profesionální práci a zbavil mě strašného pocitu suchosti a pnutí kůže, ale já ho šoupla i na mé roztřepené konečky. Po každém umytí jsem ještě do vlhkých vlasů vmasírovala cca 5-7 kapek tohoto oleje. Vlasy po něm nebyly vůbec mastné, konečky nevypadaly tak vysušeně, vlasy jsem bez problému a bez použití přípravku na rozčesávání vlasů rozčesala a navíc mé vlasy nádherně voněly. 


Co se týče balení olejíčku tak má jako i předchozí produkty skleněnou (velmi odolnou) lahvičku s pipetou pro snadnou manipulaci s olejem. Objem balení je 20 ml. Pro někoho to bude možná málo, ale já používám olejíček každý den na obličej, dvakrát do týdne na vlasy a sem tam si natřu i ruce a lokty a po cca měsíci pravidelného používání mi ubyla možná tak třetina produktu. 

Tak pro dnešek je to opravdu už poslední článek. Doufám, že se vám má recenze líbila. Budu ráda když mi do komentářů napíšete, jaký produkt od firmy Saloos máte oblíbený vy a já se na vás budu těšit u dalšího článku.
Kač.

3 komentáře:

  1. Olejíčky od Saloosu chválí mnoho lidí, budu je muset taky vyzkoušet :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej. :) Já jsem s němi maximálně spokojená. :)

      Vymazat
  2. Děkuji za tip, chtěla bych někdy některý z nich vyzkoušet na masáž obličeje :)

    OdpovědětVymazat