úterý 20. září 2016

My everyday make-up

Krásné odpoledne.


Jelikož jsem dneska měla volno v práci, rozhodla jsem se, že pro vás nafotím a napíšu článek na mé denní líčení. Všechny produkty, které používám budou vypsané dole na konci článku. Tak a můžeme jít na to.


Jak můžete vidět na fotce, moc výrazně se nelíčím pokud se nechystám na nějakou významnou akci. Jelikož jsem spáč a ranní stávání je pro mě doslova horor je toto líčení opravdu jednoduché a velice rychlé. První co udělám a opravdu před každým nanášením make-upu je to, že nanesu nějaký denní hydratační krém, nechám ho vstřebat a po chvílce nanesu podkladovou bázi pod make-up, abych podpořila výdrž make-upu a vyplnila mé rozšířené póry. Po vstřebání báze nanáším make-up. Make-up nanáším buď štětcem nebo houbičkou. Někdy použiji obojí. Make-up rozetřu po celém obličejí a nezapomenu ani na krk. Pokud mám nějaké nedokonalosti nebo kruhy pod očima použiji korektor a celý obličej zapudruji.
Po zapudrování se vrhám na úpravu obočí. Obočí vyplňuji klasicky stínem na obočí a zafixuji ho gelem. Na obočí jsem totální úchyl a musím ho mít upravené za každou cenu.


Po úpravě obočí se vrhám na oči. Podkladovou bázi pod oční stíny nepoužívám každý den, ale jen výjimečně. Na celé pohyblivé víčko nanesu tělový stín a do vnějšího koutku nanesu tmavší hnědý oční stín a rozblendím ho. Tím jsem se stíny skončila. Jednoduché jako facka. Opravdu.
Po stínech většinou nanáším oční linku. Buď gelovou, tekutou nebo jednoduše černou tužku na oči a udělám linku na horním víčku. Linku dělám vždy jinou. Jednou mám náladu na tenkou a bez kočičího ocásku, jindy zase naopak mám chuť na pořádně výraznou černou linku.
Když mám linku hotovou nanáším řasenku. Většinou dávám dvě vrstvy. Mám ráda trochu výraznější řasy. Po nanesení řasenky použiji bronzer a tvářenku. Někdy používám jen bronzer. Po této fázi nanáším ještě rozjasňovač, který nanáším nad lícní kosti, na špičku nosu pod obočí a nad horní ret do tzv. srdíčka. Na rty používám balzám na rty nebo nude rtěnku.


Tak a jsem nalíčená. Líčení zvládnete opravdu za 15 minut maximálně. Nejvíce obtížná je linka na horním víčku, ale i ta se cvikem dá zvládnout za pár minut. Stačí jen trénovat. Já už toto líčení zvládám za 5 až 7 minut. Takže opravdu rychlovka.
Tak doufám, že se vám můj každodenní make-up líbí.
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat