pondělí 19. září 2016

Saloos květinová pleťová voda | RECENZE

Přeji příjemný podvečer všem.

Znáte květinovou pleťovou vodu od firmy Saloos ? Nee ? Tak po přečtení dnešní recenze si tuto značku zamilujete stejně jako já a hned zítra si jí půjdete koupit. Všechny tyto produkty si můžete koupit ZDE
Tato firma mi poskytla několik jejich produktů, které jsem měla možnost vyzkoušet. A řeknu vám byla jsem mile překvapena, ale to se dozvíte s postupem času, kdy vám postupně představím všechny produkty.
Firma Saloos je čistě Bio přírodní ČESKÁ kosmetika. Což já beru jako velké plus.
A co vlastně  květinová voda je ? Květinová voda je vlastně čistě přírodní tonikum s jedinečným složením. 

Já jsem si na vyzkoušení vybrala meduňkovou květinovou vodu. Tato meduňková voda je vhodná pro všechny typy pleti, ale především pro pleť suchou a citlivou. A tu já mám. 
Pleťovou vodu používám každý večer po odlíčení.Normálně si stříknu dvě pumpičky na celý obličej a buď vodu nechám vpít nebo jí vmasíruji do pleti. Květinová voda mojí pokožku obličeje krásně zhydratuje, posílí a dočistí. Moje pleť po použití vody nijak nereaguje. Pokožka nesvědí ani nepálí. Květinová voda má jemnou meduňkovo citrusovou parfemaci. Tato parfemace je pro můj nos velice příjemná.


To bych ale nebyla já, kdyby jsem do zkoušení nové kosmetiky nezapojila i někoho jiného. Tentokrát byl další pokusný králík můj přítel. Ten zkoušel vodu po holení. Přítel si normálně holí vousy elektrickým strojkem. No ale kvůli mému testu jsem ho donutila oholit si vousy klasickou jednorázovou žiletkou. Přítel se tedy oholil a po oholení použil tuto květinovou vodu. Dámy a pánové byl spokojený !! A to až tak, že mi teď na vodu chodí a používá jí také. Tedy jen po tom holení. Obličej po holení neměl vůbec podrážděná ani začervenalý, nic ho nesvědilo, jeho pokožka byla krásně hebká a zhydratovaná. Podle něj je to lepší než krém po holení, který běžně používá.

Tuto květinovou vodu jsem zkoušela i na mé vlasy. A tady u tohoto kroku jsem byla trošku zklamaná. Mě po použití této vody vlasy nejdou absolutně rozčesat. Zkoušela jsem to hřebenem s velkými zuby, kartáčem a nepomohl ani Tangle teezer.

Vodu jsem používala také na osvěžení mé pleti při opalování nebo když jsem v horkém letním dni někam šla nebo byla na cestách. Na toto je tato voda naprostá bomba !! Vodu jsem nosila běžně v kabelce a vůbec mi nepřišlo, že by kabelka byla nějak o moc těžší než obvykle. Co se týče obalu tak lahvička je tak akorát do ruky, je skleněná s plastovou pumpičkou. Obsah balení je 50 ml což si myslím, že je tak akorát.
Tak já doufám, že se vám má dnešní recenze líbila a pokud i vy máte nějakého oblíbence od této značky budu ráda když mi to napíšete do komentáře. 
Kač. 

Žádné komentáře:

Okomentovat