pondělí 19. září 2016

20 faktů o mě

Krásné pondělní poledne všem.

Jak už to tak bývá ve zvyku v prvním článku by bylo dobré aby jste se o mě něco málo dozvěděli. A proto jsem o sobě sepsala pár náhodných faktů o mě. No.. myslím si, že na úvod by to stačilo a vrhnu se rovnou na fakty.

1. Jmenuji se Kateřina a absolutně se mi nelíbí mé jméno.
2. 29.února mi bude 21 let. Ano.. narodila jsem se na přestupný rok.
3. Bojím se tmy.
4. Nerada telefonuji. Raději napíšu strašně dlouhou SMS než abych někomu zavolala.
5. Utrácím za kosmetiku a hlavně za boty.
6. S bodem č5. souvisí bod č.6... neumím šetřit peníze.
7. Miluji čokoládu.
8. Co si nezapíšu do diáře to zapomenu. Bohužel.. 
9. Viděla jsem všechny díly Ulice a Ordinace v růžové zahradě. 
10. Mám tetování, které se mi už vůbec nelíbí. Hold jsem byla mladá a blbá..
11. Chci mít ve svém pokoji květiny, ale bohužel mě uhyne i kaktus.
12. Měla jsem dlouhé vlasy až po zadek.
13. Mé znamení zvěrokruhu je ryba.
14. Miluji svíčky.
15. Mám vystudovanou střední školu v oboru kosmetické služby.
16. Usínám při světle.
17. Jezdím na prkně.
18. Nejsem moc dobrá kuchařka.
19. Jsem stydlivý člověk.
20. Neumím lhát.

A jsme u konce. Tak doufám, že vám to pro začátek stačilo. Budu ráda pokud mi něco napíšete dolů do komentářů a uvidíme se u dalšího článku.
Kač.

3 komentáře:

  1. to sú milé fakty, hlavne posledný sa mi páči, pretože to už v dnešnej dobe málokto ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Tak konecne jsem mela moznost se o tobe neco vice dozvedet, kdyz se jinak porad mijime :D a skoro z poloviny jsem se v tvych faktech take nasla :D... super clanek :)

    OdpovědětVymazat