neděle 25. září 2016

Saloos Rakytníkový olej | RECENZE

Krásnou neděli všem.

Jako poslední olej od značky Saloos a tím je Rakytníkový olej. Nechala jsem si ho jako poslední jelikož jsem s ním byla nejvíce spokojená a jeho účinky mě doslova ohromily. 
Tento olej můžete koupit ZDE.

Nikdy před tím jsem neměla zkušenost s tímto olejem a proto když se mi naskytla možnost ho vyzkoušet ani minutu jsem neváhala.


Když bylo ještě krásné, slunečné počasí a dalo se ještě opalovat, byl tento olej můj největší pomocník. Používala jsem ho po opalování a s použitím tohoto oleje mé opálení vydrželo mnohem déle a má opálená pokožka měla krásně hnědou barvu. Olej se na pokožce velice příjemně roztírá a rychle se vpíjí do pokožky a díky tomu nezanechává mastný povlak. 

Jelikož je můj mladší bratr velký milovník motorek a podařilo se mu spálit si nohu o výfuk (není to poprvé) rozhodla jsem se mu spáleninu léčit tímto olejem. Dvakrát denně jsem mu ránu potírala olejem a krouživými pohyby masírovala. Ze začátku, kdy byla rána ještě čerstvá to bylo trochu nepříjemné, ale s pravidelným používáním se spálenina mnohem rychleji zahojila a jizva po ráně je menší a skoro vůbec nejde vidět. 
Když jsem viděla tento efekt byla jsem nadšená a rozhodla se, že olej dám mamce a vyzkouším ho i na ní. Jelikož má po porodu dvou krásných a chytrých dětí pár strií zkouším olej i na ně. Zatím ho používá jen krátkou dobu, ale už teď jde vidět malý rozdíl v barvě strií. 

Když jsem přes léto měla  alergii na seno a pyl měla jsem neustále suchý, začervenalý a podrážděný nos a proto jsem si ho začala mazat. Do dvou dnů byl můj nos zahojený, bez suchých šupinek a začervenání zmizelo. 

To je asi vše co bych řekla o tomto oleji. Já jsem s rakytníkovým olejem spokojená a od teď ho budu používat na každou ránu, odřeninu a podobně. 
Doufám, že se vám má recenze líbila a že ho také vyzkoušíte. A co vy ? Máte už doma tento zázrak nebo si jej teprve poběžíte koupit ? 
Kač.





2 komentáře:

  1. Ahooj Kači, dneska jsem objevila tvuj blog diky instagramu a projizdela jsem si tve prispevky a hledala jestli nemas vyzkousenou jednu kosmetiku. Behem toho jsem si vsimla tohoto clanku o rakytnikovem oleji a tak jsem si jej precetla a jsem mile prekvapena, hlavne tvym projevem :-) jsi moc sikovna, jen tak dal!!! Hlavne jsem se chtela zeptat, jestli mas nejake nove poznatky ohledne tohoto oleje? :-)... preji hodne stesti :-) ...Jana P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani. :) Jsem ráda, že se ti můj blog líbí. :D A doufám, že mě sleduješ i na Instagramu. Já budu jen ráda !! :) Co se týče tohoto oleje tak stále olej používá můj bratr na jizvy, kterou si udělal na motorce a jizva je skoro pryč. Určitě pokud váháš jestli tento olej vyzkoušet tak za mě ti ho můžu jedině doporučit! :) Je super !!

      Vymazat