úterý 3. ledna 2017

BeautyLash - sérum pro růst a posílení řas | RECENZE

Krásné odpoledne všem.

V první řadě bych všem chtěla popřát všechno nejlepší do nového roku, hodně štěstí, lásky, úspěchu ať už v práci nebo ve škole a hlavně zdraví.

No a teď už se vrhneme na dlouho očekávaný článek. 
Z názvu už určitě víte oč v dnešním článku jde. To, že spolupracuji se značkou BeautyLash už víte a mohli jste na mém blogu už jeden článek o produktech vidět (odkaz na článek ZDE.)
Jako další produkt na vyzkoušení, mi bylo zasláno sérum pro růst a posílení řas. 


Abych k vám byla upřímná, ze začátku jsem tomu vůbec, ale vůbec nevěřila. Toto sérum jsem používala více než dva měsíce v kuse. Pravidelně jsem jej každý večer aplikovala na odlíčené řasy. Aplikace séra je velice jednoduchá a rychlá. Nanáší se naprosto stejně jako kdyby jste aplikovali tekutou linku. (má i stejný tvar štětečku) Tedy těsně ke kořínkům řasy po celé délce horního i spodního víčka. 
Měla jsem trochu strach při nanášení séra, protože mé oční okolí je dost citlivé a obzvlášť teď v zimě je i dost vysušené, ale byla jsem mile překvapená. Sérum ikdyž se mi né jednou stalo, že se mi dostalo do oka. :D (ano, jsem nešika, já vím.) tak vůbec v oku neštípalo, nedráždilo a ani nevysušovalo oční okolí. 


Po prvních třech týdnech používání jsem nezaznamenala žádný efekt. Ale čtvrtý týden jsem si všimla, že mé řasy přestaly vypadávat a byly hustší. V průběhu pátého týdne jsem začala pozorovat menší změny i v délce mých řas. Nebyl to nijak markantní rozdíl, ale něco málo jsem viděla. Rozdíl byl hlavně vidět když jsem si nanesla řasenku. Pokud jsem byla odlíčená, mé řasy mi připadaly pořád stejné jako před tím, než jsem sérum začala používat. Sérum jsem používala pravidelně dál... 
S dalším týdnem používání jsem viděla rozdíl i když jsem byla odlíčená. 
A jak je to s dlouhodobým efektem? Ten bohužel není žádný. Po vypotřebování séra se mé řasy vrátily do původní délky zhruba po dvou týdnech. Takže pokud chcete krásné a dlouhé řasy už napořád budete si je muset pravidelně potírat sérem.



Na fotkách můžete vidět rozdíl mých řas. No co si budeme povídat. Nic extra to není, ale nějaký ten rozdíl vidět jde. Na webových stránkách BeautyLash si toto sérum můžete zakoupit 3ml balení za 750,-. Teď si možná říkáte, že 3ml za takovou cenu je strašná pálka, ale věřte mi, že jedno balení mi opravdu vydrželo dlouho. Stačí opravdu malé množství. Jeden tah na horním i spodním víčku. 

Tak co na řasy říkáte? Já si myslím, že toto sérum určitě stojí za vyzkoušení.
Kač.

12 komentářů:

  1. Je vidět, že opravdu rostou :-) za dva měsíce používání to je velký rozdíl.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Když se na tu fotku zaměříš, tak to vidět je. Cena mi přijde optimální pokud jí srovnám s různými mastičkami a tabletkami na podporu růstu řas. Docela o tom přemýšlím, že bych si něco takového pořídila. Řasy mám sice dlouhé, ale chtěla bych hustší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně nemám problém dát těch 750,- za něco co mám vyzkoušené a vím, že funguje. :) Moc jsem od toho séra nečekala, ale byla jsem po vyzkoušení překvapená. A určitě to není mé poslední sérum od této značky. :)

      Vymazat
  3. ja by som aj vyskúšala nejaké sérum,ale videla som na viacerých fotkách, že slečnám to tak neprirodzene zahustilo a predĺžilo riasy, čo v tvojom prípade tak nie je,to je super :) na tebe sa mi ten rozdiel páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti rozdíl líbí. Teď když se na ty fotky koukám tak jsem ráda za to jak se mi řasy proměnily. Právě také jsem viděla fotky, kde měly slečny řasy jako "smeták" prostě jedna maximálně dlouhá, další zase krátká a různě se přes sebe křížily. Toho jsem se bála, ale nakonec jsem s výsledkem spokojená. :)

      Vymazat
  4. Pěkný rozdíl, já jsem sérum (ne tohle) na řasy zkoušela už dříve, a byla jsem spokojená. Podle mě pokud se používá pravidelně, tak funguje. Ale když se přestane používat, tak řasy se vrátí téměř do původního stavu, ale i tak jde vidět rozdíl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Ještě budu testovat jedno sérum od jiné značky tak jsem zvědavá, u kterého séra bude větší rozdíl. :)

      Vymazat
  5. Pěkná a přirozená proměna. Určitě toto serum vyzkouším. Děkuji vám za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě tam nějaký ten růst vidět je, ono pokud to chce člověk přirozenou cestou bez prodlužování řas jinými metodami, tak to chce hlavně čas. Třeba tady jsou super tipy, jak třeba i upravit jídelníček, aby řasy rostly rychleji nebo jaké jsou potřeba vitamíny. Ja těmhle přirozeným metodám moc fandím :)

    OdpovědětVymazat