pondělí 30. ledna 2017

To nej od značky FREEDOM

Přeji krásný podvečer všem.

V první řadě bych se chtěla omluvit, že delší dobu nebyly články.. ale od teď budou články zase pravidelně. No nebudu to zase dlouho obkecávat a vrhneme se rovnou na dnešní článek.

To, že jsem si oblíbila značku FREEDOM (kterou seženete v Teta drogériích) už asi všichni víte. :D 
Dnes bych vám chtěla představit pár produktů, právě od této značky se kterýma jsem maximálně spokojená a ráda se k nim vracím. Troufám si říct, že od doby co jsem je vyzkoušela jsou v mé kosmetické sbírce stálice.

Kosmetické štětce


Co se týče štětců na oči a rty tak ty jsou maximálně nadupané !! :D Promiňte mi to slovo, ale jinak bych ty štětce nepopsala. Opravdu za mě maximální spokojenost. Štětce jsou velice příjemné a jemné k pokožce, krásně se s nimi pracuje, snadně se myjí a zatím z nich nevypadl jediný chlup a to štětce peru pravidelně co tři dny.
Štětce na pudr a tvářenku jsou.. no jak bych to řekla. No prostě jednoduše řečeno. Tyto dva štětce jsou průměrné. Štětec na pudr je na můj vkus moc měkký, né příliž hustý a strašně se ohýbá. Štětec na tvářenku je na tom o něco líp. Pro začátečníky jsou všechny tyto štětce dostačující. Já osobně štětec na pudr a tvářenku moc nevyužívám, ale když nemám nic jiného po ruce ráda jej použiji, nebo si je beru s sebou na cesty.

Oční stíny


Jako další stálice v mém kosmetickém stolku jsou paletky očních stínů. Na to za jakou cenu se dají pořídit jsou krásně pigmentované, výdrž na očním víčku je dostačující. Stíny na očním víčku drží jak s podkladovou bázi tak i bez ní. V pohodě na víčku dají 9 hodin. Rychle a jednoduše se s nimi pracuje a dokonale se do sebe zapracovávají. 
Značka má ve svém sortimentu na výběr širokou škálu barev jak matných tak třpytivých. Vybere si každý. Paletky mají vždy sestavené tak, aby obsahovaly stíny, které se dají použít na celé pohyblivé víčko a stíny, kterými se dá blendit. Za mě určitě palec nahoru !! Mám od značky FREEDOM celkem tři paletky a zatím jsem vždy byla spokojená. A určitě plánuji vyzkoušet i další paletky stínů.

Rtěnky


Na rovinu říkám, že výdrž je nic moc. ALE... Pokud vám nevadí, že si rty budete muset cca po dvou hodinách znovu přetřít, tak směle do nich ! Mě to třeba vůbec nevadí. Pokud si ráno dám rtěnku tak jí mám v kabelce po celý den a nějaké to přetření mi vůbec nevadí. Za co dávám značce velké plus je velká škála barev. Na jejich e-shopu najdete jak nude odstíny, tak i výraznější odstíny. A když říkám výraznější tak tím myslím třeba modrý, žlutý a bílý odstín. 
Rtěnky jsou na rtech velice příjemné, nezalézají do vrásek, dobře se nanášejí a vůbec rty nevysušují. Pokud se chcete dozvědět o těchto rtěnkách více už jednou jsem o nich na blog psala. 

Pro HD paletka na obočí


Jako další produkt, který jsem si oblíbila je tato paletka na obočí. Nějak moc nevím co bych vám o ní řekla. No prostě je to můj miláček, který má krásnou pigmentaci, dobrou výdrž, dokonalé odstíny, které budou sedět každé slečně. 


Paletka obsahuje dvanáct stínů na obočí, rozjasňovač pod obočí a korektor na úpravu tvaru obočí, štěteček na vykreslení obočí (který je s prominutím pro mě nepoužitelný) a šablony různých tvarů obočí. Já momentálně na své obočí nepoužívám nic jiného. Takže za mě spokojenost !! 

Rozjasňovač


Předposlední produkt je rozjasňovač. Já mám tento s jemnými růžovými odlesky. A je naprosto boží. No ale co si budeme povídat, musím mít další. Krásně mi na pleti vydrží až do doby kdy se jdu odlíčit. Na pokožce vypadá velice přirozeně, neobsahuje velké třpytky a krásně se blendí do ztracena.
No co víc říct...

Fixační sprej


Pro někoho možná zbytečnost, ale pro mě je to každodenní pomocník. Nemám mastnou pleť, ale čelo se mi prostě více mastí a někdy se leskne a tento pomocník mi od lesklého čela pomáhá. normálně se nalíčím a kompletní make-up přestříkám sprejem a hotovo. Jak jednoduché.. A opravdu, po použití se mé čelo neleskne a make-up vydrží déle.
Pokud máte problém s výdrží make-upu nebo se vám leskne obličej určitě vyzkoušejte !!

To je pro dnešní článek vše.
Doufám, že se vám dnešní nálož produktů od značky FREEDOM bude líbit. Mějte krásný zbytek večera.
Kač.

7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Freedomu mám doma dvě paletky očních stínů - sice trochu práší, ale i tak je často používám. Vůbec jsem nevěděla, že tahle značka má ve své nabídce i štětce - jsou ke koupi i v Tetě nebo jen někde na eshopu?

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, paletky trochu práší, ale jinak maximální spokojenost. Štětce mají nově. Já je mám z jejich e-shopu www.freedommakeup.cz ale teď si nejsem jistá jestli jsou i v drogeriích. :/ Zkus se mrknout

      Vymazat
  3. Ja som mala jeden rúž od tejto značky a nejako mi nesadol :/ Ale nechcem súdiť celú značku kvôli jednému produktu :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju súťaž, ktorá je na blogu GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému sedne něco jiného. :) To je jasné. Zkus třeba ještě něco a možná si tuto značku ještě oblíbíš. :) Určitě se na GIVEAWAY mrknu. :)

      Vymazat
  4. Značku nepoznám, ale vyzerá veľmi pekne.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš nebo budeš mít možnost, určitě vyzkoušej. :) DOPORUČUJI !! :)

      Vymazat