úterý 13. prosince 2016

Saloos Bio tělový peeling | RECENZE

Přeji krásný večer všem.

Ano.. jak jste si už z názvu přečetli, jsem tady opět s další recenzí produktu od mé oblíbené značky Saloos. Odkaz na stránku, kde můžete produkty od této značky zakoupit ZDE.


Jako každou zimu tak i letos jsem hledala něco co by mi pomohlo od mé vysušené pokožky, kterou trpím každou zimu. Bohužel... No, ale myslím si, že nejsem sama, kdo tímto trpí.
A díky možnosti si vybrat další produkty ze stránky Saloos na vyzkoušení tak jsem neváhala a rozhodla se vyzkoušet tento peeling.
Na první pohled je to zcela normální peeling, ale opak je pravdou. Tento peeling je směs z výtažků kakaových bobů, krystalů mořské soli a bio kokosového oleje. Díky této směsi je má pokožka po jeho použití krásně zhydratovaná, vyživená, jemná a navíc i krásně a intenzivně voní po kakau. Ta vůně mě opravdu příjemně překvapila. Nejen, že je opravdu peckovní, ale i dlouho vydrží. Cítím jí z mého těla i na druhý den.


Tento peeling obsahuje větší částice soli, které velice důkladně odstraňují odumřelé buňky pokožky a díky tomu je pokožka těla zbavena všech šupinek a je krásně jemná. Jelikož má tento peeling větší částice je jeho použití vhodnější spíše na tělo, ale já jsem jej zkoušela i na obličej, proto že mě osobně drsnější obrušování nevadí. Je sice pravda, že po použití na obličeji jsem pak byla trochu červená, ale zčervenání po chvíli zmizelo.
Za zmínku určitě stojí i to, že po použití tohoto peelingu se vůbec nemusíte krémovat. Což já osobně toto beru jako obrovské plus, proto že já jsem člověk, který se nerad maže. (No dobře.. v koupelně na to vždy zapomenu a potom už se mi nechce. :D )
A u tohoto peelingu mám peeling a krém v jednom balení.
Sand jen jediné mínus tento peeling má. Strašně rychle mizí. A to jako fakt rychle.. :(

Tyto peelingy můžete zakoupit ve čtyřech variantách. Čokoláda, Tea-Tree, Mojito a Růže. Obsah balení je 140 ml což je pro mě docela málo.
Za mě tedy můžu tyto peelingy rozhodně doporučit a určitě je vyzkoušejte. Doufám, že se vám má dnešní recenze líbila a že vás peelingy zaujaly. Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete jestli máte nějaký peeling od této značky.
Přeji všem krásný zbytek večera.
Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat