středa 4. ledna 2017

Jak bojuji proti stresu.

Přeji všem krásný večer.

Pro dnešní večer si dáme trochu jinou formu článku než na kterou jste u mě zvyklí. Před nedávnem mě kontaktovala jedna slečna na můj Instagram KLIK PRO ODBĚR → ZDE (budu ráda za každé nové sledování.) a ptala se mě jak zvládám stres. Dlouho jsme si psaly a na základě naší konverzace jsem se rozhodla, že na toto téma napíšu článek. 


Co si budeme povídat.. V dnešní době má stres snad každý člověk na této planetě. Někdo ho má více, někdo zase méně. Někdo proti stresu bojovat umí, někdo zase ne.. Každý by si měl najít něco, co mu pomůže se stresu zbavit. Mě osobně pomáhá toto...

V první řadě je to procházka přírodou. Bohatě stačí půl hodina někde v lese nebo parku. Miluji vůni přírody. Nejefektivnější jsou pro mne procházky na jaře nebo v létě, kdy si můžu v klidu sednou nebo lehnout do trávy a jen sedět a poslouchat jak fouká vítr, šumí listí stromů a zpívají ptáci. Toto je naprosto bombastická relaxace. Vždycky se po ní cítím plná elánu a nabitá energií. 


Pokud vás příroda moc nebere, tak doporučují najít si nějaký sport, který vás bude bavit. Je jedno jestli si oblíbíte tenis, plavání, jízdu na kole, nebo třeba fotbal. Hlavně vás to musí bavit.! Já jsem si našla zálibu v běhání. Vždy když jsem měla plnou hlavu starostí a už jsem nevěděla kudy kam, prostě jsem se sebrala, dala sluchátka s mou oblíbenou hudbou do uší a běžela jsem. Bylo mi jedno kam.. vždy jsem pak cítila jako by ze mě cosi opadlo a cítila jsem se mnohem lépe a na "problémy" jsem se pak vždy dokázala podívat z jiného úhlu pohledu. 
Začala jsem s během protože mi pomáhal od stresu a starostí.. a momentálně mě běhání baví natolik, že běhám každý den. 


Jako další a poslední takový můj "odreagující" rituál je horká vana. Horká voda, voňavá pěna, svíčky a někdy i sklenička dobrého vína. Naprosto super relax, kdy úplně vypnu, nic neřeším a jen si užívám horkou vanu. Někdy si do vody přidávám i éterické oleje s mou oblíbenou vůní. Tento druh relaxu má, ale jednu nevýhodu.. a to tu, že voda s postupem času vychladne. :D 
A typ pro vás. Zkuste místo pěny šumivé bomby od Lush (odkaz ZDE) Všem doporučuji !! Nádherně voní a vykouzlí vám naprosto dokonalou vodu. !! :D 


A to je asi vše co jsem vám chtěla sdělit. Berte tento článek jako takové mé "odreagovaní" kdy jsem si sedla k počítači a měla jsem chuť psát. Doufám, že se vám článek líbil a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jak bojujete proti stresu vy.

Mějte krásný zbytek večera a já se jdu asi naložit do vany.
Kač.

4 komentáře:

  1. z týchto trikov asi najviac tú vaňu :) väčšinou som vyčerpaná z ľudí a preto potom hľadám samotu a byť len sama so svojimi myšlienkami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. Někteří lidí umí člověka doslova vysávat. :(

      Vymazat
  2. Vana a hudba. Dvě věci, které mně dokážou uklidnit a srovnat si myšlenky, občas si i pobrečet. Moc pěkný článek :)

    carol-world.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přesně tak. Někdy k tomu patří i slzy. :)

      Vymazat