pondělí 17. října 2016

Návštěva v Kiehl´s

Přeji krásné dopoledne všem. 

Jak jste již mohli zaregistrovat z mé FB stránky nebo z mého instagramu (odkazy budou na konci článku) nedávno jsem byla v Praze. Měla jsem možnost navštívit jednu ze dvou prodejen Kiehl´s.


Když mi byla tato možnost nabídnuta, ani minutu jsem neváhala a hned jsem mou účast potvrdila. Tímto bych ještě jednou chtěla strašně moc poděkovat za možnost navštívit prodejnu na Chodově. Bylo to pro mě něco extra, jelikož tady u nás na Moravě nemáme žádnou prodejnu Kiehl´s. Což si myslím, že je velká škoda. Po příchodu do prodejny se mě ujala velice milá a ochotná paní, která mi postupně ukázala celou prodejnu a představila TOP 10 produktů.


Po představení celé prodejny a produktů jsem si mohla celou prodejnu vyfotit a tady je pár fotek...










Tak doufám, že se vám pár fotek, které jsem pořídila líbily, vybrala jsem ty nejpovedenější. 


Na závěr mé návštěvy mi byl udělán test, kterým jsme zjistili, že má pokožka je suchá. Po testu mi byly vybrány produkty přímo pro mou pleť (vzorky) které jsem si mohla odnést na vyzkoušení domů, takže se po vyzkoušení můžete těšit na článek věnovaný jen a jen pečující kosmetice od značky 
Kiehl´s. Zatím vám jen prozradím, že mám 12 produktů na testování. Takže se vážně máte na co těšit.


Na závěr článku bych chtěla všem doporučit obchod na Chodově. Obě paní byly opravdu velice milé a ochotné. Když zavítáte do prodejny, obě paní vám rády poradí, doporučí přípravky přímo pro vaší pleť, vše vysvětlí a ukážou. Byla jsem přímo unesená tou příjemnou atmosférou, která v prodejně byla. Vřele všem doporučuji !!! Pokud máte možnost, zajet si do Prahy do jedné ze dvou prodejen Kiehl´s určitě neváhejte a navštivte jí.

FB : ZDE
INSTAGRAM: ZDE

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete jaký produkty od této značky máte rádi.
Mějte se krásně.
Kač.


2 komentáře: