čtvrtek 6. října 2016

Jednoduché prodloužení vlasů

Krásný čtvrtek všem.

Dnešní článek bude trošku kecací a především pro slečny. Týká se prodlužování vlasů.
Snad každá slečna touží po krásných, hustých a dlouhých vlasech. Ano, i já po nich toužím. A to od té doby,  kdy jsem si své dlouhé vlasy, které jsem v té době měla skoro až po zadek ostříhala úplně na krátké. 
No... a od té doby už mi nikdy tak dlouhé nenarostly a proto jsem hledala různě po internetu. Zkoušela jsem nejrůznější vitamíny, šampony, kondicionéry a podobné produkty, ale moc nezabíraly a proto jsem se rozhodla, že si vlasy prodloužím.
Vzhledem k tomu, že jsem po ukončení studia na střední škole a moc financí zatím není hledala jsem něco pro mě finančně dostupného. A našla jsem !!


Internetový e-shop Clip vlasy levně nabízí velké množství produktů za velice příznivé ceny. Na tomto e-shopu seženete vlasy k prodloužení metodou KERATIN, MICRO RING, TAPE IN a TAPEX. a také CLIP IN.
 Já osobně preferuji metodu clip in. Na této metodě mě baví to, že si vlasy můžu kdykoliv sundat a je to podle mě jedna z nejšetrnějších metod prodlužování vlasů.  



Tak co říkáte na výsledné efekty ? Mě se velice líbí a jsem z nich nadšená. Pásy si připínáte jednoduše k vašim vlasům sponkami, které jsou na pásech přišité. Nemusíte se bát, že by vám vlasy v průběhu nošení nějak padaly. Díky sponám vše krásně drží. A pokud by se vám zdálo, že vlasy přesto nějak sjíždí, jednoduše si své vlasy trochu natupírujte. Já jelikož mám dost jemné vlasy tak před nasazením tupíruji.


Dále si pak na e-shopu můžete vybrat, jaké vlasy chcete. Můžete si vybrat ze dvou variant. Buď 100% lidské vlasy (je jasné,že budou dražší) nebo 100% japonský kanekalon. 
A v neposlední řadě si můžete vybrat jaký typ příčesku chcete. Chcete culík, cop, rovné nebo vlnité, kolik vaše nové příčesky budou vážit, jakou budou mít barvu atd.  Zkrátka vybere si každý. 

Na závěr bych vás chtěla informovat, že co se týče vlasových článků očekávejte ještě pár příspěvků. Mám v plánu zveřejnit podrobnou recenzi clip pásu z japonského kanekalonu a možná i pár účesových článků s tímto pomocníkem. 
Tak doufám,že se vám můj dnešní kecací článek líbil a že vás zaujal.
Přeji krásný zbytek dne.
Kač.

6 komentářů:

  1. Oooo :O Krásné... Určitě se na stránku mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to super výmysl. Sama mám clip in příčesků několik a velmi mě baví je nosit.. Svoje vlasy mám krátké a dříve jsem nosila vlasy napojené keratinem, ale clip in je lepší volba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na keratin moc nejsem .. děsně ničí vlasy :( Ale clipy jsou moc fajn :)

      Vymazat
  3. Tvůj článek se mi moc líbí, i když jsem si nikdy vlasyneprodlužovala a ani o tom nepřemýšlím, pro někoho je to super tip. Já mám teď vlasy kratší, ale nikdy jsem neměla problém s tím aby mi dorostly :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti článek líbí. :) já ty clip in vlasy někdy používám jen na prodloužení nebo naopak jen pro dodání hustoty a nebo do účesů. Ať je z čeho tvořit :D

      Vymazat