neděle 23. října 2016

Clip-in příčesek

Zdravím všechny.


Dnešní článek bude především pro slečny. Před nedávnem jsem navázala spolupráci s e-shopem Clip vlasy levně. Na této stránce naleznete spoustu variant příčesků za nejrůznější ceny. O tomto e-shopu už jsem před nedávnem psala článek, který si můžete přečíst ZDE a seznámit se s jejich portfoliem. 
Já jsem měla možnost od této značky vyzkoušet jejich Clip in rychlopás. 


Tento pás je vhodný pro rychlé a jednoduché zahuštění vašich vlastních vlasů. Tento pás je 27 cm široký a na jeho zadní straně je 5 clip sponek, díky kterým příčesek perfektně drží. 
100% japonský kanekalon je vysoce kvalitní syntetický materiál, který je k nerozeznání od pravých lidských vlasů. Co se týče barvy příčesku, tak si myslím, že rozdíl není zas tak moc vidět. Samozřejmě přátelé, kteří věděli, že mám příčesek rozdíl viděli, ale pokud jsem neřekla, že ho mám tak si toho ani nevšimli.


Životnost tohoto clip pásu je 6 - 18 měsíců a dá se do 160 stupňů tepelně upravovat (žehlit a kulmovat.) Měla jsem tento pás na společenské akci, která byla tento víkend a zkoušela jsem si příčesek upravit pomocí kulmy. Vlny krásně držely svůj tvar po celý večer až do druhého dne, kdy jsem je musela vyžehlit aby jsem měla pás zase rovný.
Pás, který jsem dostala je dlouhý 63 cm což je asi o půlku delší než mám své přírodní vlasy a tudíž u mě na prodloužení tento pás není vhodný. Po jeho nasazení jde velice zřetelně vidět kde končí mé přírodní vlasy. 


To jsem ale velice jednoduše vyřešila. Objednala jsem se k mé kadeřnici a příčesek mi zkrátila přesně mě na míru. Kadeřnice mi příčesek zkrátila tak, abych jej měla o něco delší než jsou mé přírodní vlasy, ale také aby nebylo poznat, že nějaký příčesek mám. 
Před návštěvou kadeřnice a zkrácením jsem pás nosila také. Většinou jsem si ho zaplétala do copů. Buď jsem nosila klasický pletený nebo rybí cop. Když už mě jeden pletený cop přestal bavit, pletla jsem si dva copy nebo klasický culík. U culíku jsem měla trochu problém, že zase bylo poznat, že mám příčesek a tak jsem si vlasy jednoduše nakulmovala a rozdíl už nebyl tak znát.



Co se týče mého pocitu, když jsem pás nosila musím říct, že je to trošku nezvyk. Pás váží 110 gramů což mi ze začátku dělalo trochu problém. Ne, že by mi vlasy sou váhou nějak padaly nebo se s delším nošením posunovaly, ale pár dní jsem si na tu váhu musela zvykat, ale teď už mi ani nepřijde a nosím tento pás ráda.
Na závěr bych zmínila jediné mínus, které jsem za dobu co tento příčesek testuji zpozorovala. Při česání decentně pelichá. Ale není o nic hrozného.

Za mě tedy spokojenost. Velice jsem si tento pás oblíbila a od doby co mi přišel domů ho nosím velice často. Mám děsně ráda změny a s tímto pásem si jednoduše a rychle vykouzlím krásně husté a dlouhé vlasy. A když mě dlouhé vlasy přestanou bavit, jednoduše clip pás sundám. 

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete jestli i vy máte příčesky rádi. 
Mějte krásný zbytek neděle a těším na na vás u dalšího článku.
Kač.

2 komentáře:

  1. No pecka ! V těch copech nejde poznat, že by jsi měla příčesek. Na stránku určitě mrknu. :) Mohlo by být více takových článků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v copeh nejde vůbec poznat rozdíl nezi příčeskem a mými přírodními vlasy. Hodně ráda vlasy takto nosím. :) Určitě mrkni a pokud se ti tam něco zalíbí neváhej a objednej. Určitě budeš spokojená tak jako já. :)

      Vymazat