úterý 25. října 2016

Kiehl´s denní a noční sérum | RECENZE

Krásné úterní ráno.

Jak jistě víte, nedávno jsem navštívila obchod Kiehl´s v Praze. Více o mé návštěvě v Praze se můžete dočíst ZDE
Jistě jste zaznamenali, že jsem dostala nějaké produkty (vzorečky) na vyzkoušení a já se rozhodla, že vám pár z nich postupně představím. Produkty od této značky můžete koupit buď na jejich eshopu odkaz ZDE nebo přímo v Praze v jedné ze dvou prodejen.

Kiehl´s Daily Reviving Concentrate


Toto denní sérum patříme mezi deset bestsellerů značky Kiehl´s a je mezi zákazníky této značky velice hodně žádaný a oblíbený. Jedná se o lehký denní ochranný a rozjasňující olej, který zvyšuje zvyšuje přirozenou obranyschopnost pleti. Olej krásně a přirozeně rozjasňuje pokožku obličeje, hydratuje jí a dodává pleti mladistvý vzhled. Tento olej obsahuje směsi esenciálních olejů např. olej z kořene zázvoru, olej z Tamanu nebo olej ze slunečnicových semen. Tento olej je vhodný jak pro suchou tak pro smíšenou, ale i mastnou pleť. Olej má velice lehkou texturu, díky které se velice rychle vsakuje do pokožky a nezatěžuje jí. Má velice příjemnou pomerančovou parfemaci, která není nijak dráždivá. 


Toto denní sérum se prodává ve třech velikostech (15,30 a 50 ml.) Díky těmto velikostem je rozdílná i jeho cena. 15 ml koupíte za 650,- 30 ml, za 1130,- a největší balení 50 ml za 1730,- 
Ano cena je trochu větší, ale investice se vyplatí. Balení obsahuje kapátko, kterým si jednoduše nakapete potřebné množství kapek přímo na váš obličej. Já kapu každé ráno 5 kapek a krouživými pohyby sérum vmasíruji do pokožky, nechám chvíli vstřebat a pak normálně nanáším make-up. Sérum používám zhruba dva měsíce a jsem s ním nad míru spokojená. Má pleť je krásně zhydratovaná, přirozeně rozzářená a na dotek sametově jemná. Sérum na pleti nijak neštípe, nepálí ani nemám po jeho použití začervenalá místa na obličeji.
zpozorovala jsem, že když ráno použiji toto sérum můj make-up vydrží daleko delší dobu než jsem byla zvyklá, což je pro mě velké plus. 
Pro mě zatím nejlepší denní sérum, které jsem kdy vyzkoušela všem doporučuji vyzkoušet !! Prostě miláček !!

Kiehl´s Midnight Recovery Concentrate


Toto je oproti prvnímu séru noční sérum, které se používá jen v noci po odlíčení pleti od make-upu a všech ostatních nečistot. Toto sérum je starší brácha prvního séra a také patří mezi deset bestsellerů značky Kiehl´s. Stejně jako jeho brácha je zákazníky velice žádaný. Toto noční sérum obsahuje směs přírodních rostlinných olejů jako jsou např. olej z levandule, z květu pupalky a komplex esenciálních olejů. Je vhodný pro každý typ pleti. Při srovnání s jeho bráchou má toto noční sérum trochu hutnější texturu než sérum denní a díky ní je na pleti více cítit mastný povlak a také se do pokožky pomaleji vstřebává. To mě osobně ale nijak nevadí. 


Díky jeho hutnější textuře stačí na pleť jen tři kapky a bohatě vám to vystačí na celý obličej. Kapky séra po obličeji roztírám jemnými krouživými pohyby tak dlouho dokud olej nemám rozmasírovaný. Olej je na pleti velice příjemný. Sérum se používá na odlíčenou a vyčištěnou pokožku před nanesením nočního krému. Nijak pokožku nedráždí, nepálí ani neštípe na pleti a docela rychle se také vstřebá. 
Sérum má velice příjemnou, ale trochu silnou vůni po levanduli. Mě osobně ta vůně nevadí, ale setkala jsem se u pár mých kamarádek, které sérum chtěly také vyzkoušet, že na ně je levandulová vůně už příliš silná. Pokud nemáte moc rádi vůni levandule doporučuji si zajít sérum "očichat"  přímo do obchodu nebo si pořídit vzorek. 
Sérum se také jako jeho brácha dá koupit ve třech velikostech a stojí stejně jako sérum denní. Takže opět je toto sérum trochu dražší. Ale pokud vás zaujal, myslím si, že bude vhodný jako vánoční dárek. Navíc když jej koupíte přímo v kamenném obchodě tak vám ho i krásně dárkově zabalí. 

Pro mě je tato dvojka naprosto nezbytná a používám jí každý den. pokud se rozhodněte ať už do denního nebo nočního séra investovat určitě nijak neproděláte a vaše pokožka obličeje vám poděkuje krásným a zdravým vzhledem. Také si myslím, že počáteční investice bude sice trochu vyšší, ale na druhou stranu séra používáte po kapkách takže vám dlouho, ale opravdu dlouho vydrží.

Já doufám, že se vám má dnešní recenze líbila a budu moc ráda když mi do komentářů napíšete jaké séra (pokud nějaká používáte) máte nejraději a od jaké značky jsou.
Zdroj foto: google.cz

Mějte se krásně a uvidíme se u dalšího článku.
Kač.

4 komentáře:

  1. Značku znám, už dlouho si chci od ní něco pořídit, tak snad! :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedená recenze. Bude více recenzí od značky Kiehl´s ?

    OdpovědětVymazat