úterý 11. října 2016

Saloos Hyaluronové sérum | RECENZE

Krásný úterní večer všem.

Určitě už podle názvu víte čeho se bude týkat dnešní článek. Ano! Poslední produkt z balíčku na testování od značky Saloos, odkaz, kde můžete zakoupit všechny produkty ZDE.
Měla jsem možnost vyzkoušet jejich novinku. Přesněji řečeno Hyaluronové sérum. 


Toto sérum je vhodné pro všechny typy pleti, takže jsem neváhala a i já s mou suchou pletí jsem jej zkusila. Byla jsem mile překvapená. Sérum je na pleti příjemné, díky své lehké konzistenci se velice rychle se vstřebává a nezanechává žádný film. Vsákne se úplně do sucha. (No asi nějak tak bych to popsala :D ) Sérum má velice, ale velice decentní parfemaci, kterou cítíte pouze když si sérum nanášíte na pleť. Po jeho vstřebání do pleti parfemace zcela zmizela. 
Po pravidelném používání jsem zaznamenala na své pleti rozzáření. Mé pleť měla krásnou zdravou barvu a byla krásně zhydratovaná a zregenerovaná. No jednoduše řečeno moje pleť je jako nová !!
Rozdíl jsem zaznamenala takřka hned po prvním použití, kdy má pleť byla na dotek velice jemná, jako by sametová. 


Aby sérum vyzkoušel i někdo kdo už má trochu vrásek adoptovala si sérum moje mamka. No co si budeme povídat, po dvou dětech nějaké ty vrásky má. Mamka sérum používá cca dva týdny a je s ním velice spokojená. Nejen že si začíná všímat, že vrásky, které má kolem očí jsou viditelně menší, jemné pigmentové skvrny, které měla na líčku zmizely a malá jizva, kterou má na bradě už od dětství když měla neštovice je mnohem menší. 
Takže mamča je nad míru spokojená !
Toto sérum na mé pleti při používání nijak nereagovalo, nepálilo ani jsem nepociťovala nepříjemné svědění. Sérum se používá pravidelně dvakrát denně. Ráno i večer na dobře vyčištěnou pokožku.
Balení, které jsem dostala má 15 ml a používáme ho s mamkou obě každé ráno a večer a nejsem ani v půlce. Takže si myslím, že toto sérum nám ještě dlouho bude sloužit. 

Doufám, že se vám má dnešní večerní recenze líbila a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký produkt od značky Saloos máte nejraději nebo který by jste chtěli vyzkoušet. Pokud máte ještě nějaké otázky, které jsem zapomněla zmínit, klidně se ptejte. Pokud budu vědět odpověď, ráda vám odpovím. 
Tak dobrou noc.
Kač.







Žádné komentáře:

Okomentovat