pondělí 31. října 2016

FREEDOM produkty | RECENZE

Přeji všem krásný večer.

Podle názvu dnešního článku určitě už víte oč jde. No.. nebudu se rozkecávat a raději se vrhnu rovnou na článek, který bude věnovaný produktům od značky FREEDOM? kterou můžete koupit ve všech drogeriích TETA nebo na e-shopu.
Za poskytnuté produkty na recenzi moc děkuji a jsem moc vděčná, že jsem je mohla vyzkoušet. 


FREEDOM MAKEUP je novou londýnskou značkou dekorativní kosmetiky, od tvůrců MAKEUP REVOLUTON a I♥MAKEUP. Aktuálně nabízí cca 200 kosmetických výrobků, které nejsou testovány na zvířatech.

FREEDOM paletka 12 očních stínu Chasing Rainbows


Paletka obsahuje 12 opravdu krásných stínů a aplikátor, který je použitelný, ale já raději preferuji štětce. Paletka obsahuje jak matné stíny (pastelově žlutá a růžová) tak i stíny se šimerem. Matné stíny jsou pigmentované o trochu hůř, ale dají se navrstvit. Bohužel tyto matné stíny jsou i velice prášivé. Ostatní stíny jsou pigmentované velice dobře a vůbec nepráší. Stíny se do sebe velice dobře zapracovávají a dají se použít jak na sucho tak na mokro.
Co se týče výdrže stínů tak u matných je výdrž velice mizivá, ale naopak u ostatních stínů je výdrž velice dobrá. Jelikož pracuji dvanáct hodin denně tak potřebuji aby stíny držely. S podkladovou bází stíny vydrží opravdu těch dvanáct hodin. Když jsem bázi nepoužila stíny vydržely cca 8-9 hodin. 
Cena této paletky je 199,90,-




FREEDOM mono oční stíny 


FREEDOM momo stíny jsem si naprosto oblíbila a vřele vám je všem doporučuji. Jsou krásně máslové, dokonale pigmentované, nepráší, neslévají se do vrásek a velice dobře se s nimi pracuje. Stejně jako u předchozí paletky je výdrž stínů ovlivněná podkladovou bází. S podkladovou bází je výdrž stínů okolo těch 12ti hodin a bez báze je jejich výdrž až 10 hodin. Tyto mono stíny můžete sehnat ve spoustě nejrůznějších odstínů a finishů. V port foliu firmy Freedom najdete matné stíny s jemných šimerem, ale i více třpytivé. Cena těchto mono stínů je 49,90,- a tato cena mi přijde opravdu malá za takovou kvalitu !! 


FREEDOM rozjasňovač 


Tento produkt jsem si také velice oblíbila a od doby co ho mám doma na pleť nepoužívám nic jiného. Rozjasňovač je velice jemně namletý, na pleti vytváří krásný přirozený vzhled. Rozjasňovač používám na rozjasnění lícních kostí, na projasnění vnitřního koutku oka i pod obočí. Tento rozjasňovač na světle hází narůžovělé odlesky, které jsou úchvatné.
Jediné mínus, které bych tomuto rozjasňovači vytkla je to, že nehorázně práší. Na pleti vydrží bez hnutí celý den. Ráno jej nanesu na večer zase odlíčím. Cena rozjasňovače je 149,90,-. Toto je trochu vyšší cena, ale je v balení je ho 7,5g. Já ho používám každý den a zatím mi nijak extra neubývá. 


FREEDOM pro rtěnky


Jako poslední produkty jsem dostala tyto tři rtěnky. První odstín (Bare 111 Untouched) je velice přirozený a je vhodný na každodenní nošení ke každému líčení. Je to odstín, který hodím do kabelky a když budu potřebovat tak rty jednoduše přetřu i bez zrcátka. Druhý odstín (Now 120 true power) je tmavě vínový, který je velice dobře pigmentovaný a třetí odstín (Far Away) je tmavě modro fialový odstín, který je nejhůř pigmentovaný. Všechny tři rtěnky jsou na rtech velice příjemné, hydratační, krémové a nezalézají do vrásek ( až na ten modrý odstín.) Rtěnky na rtech vydrží cca 4 hodiny, což není nic extra výdrž, ale já s touto výdrží nemám nejmenší problém. Rtěnku nosím vždy při sobě abych si jí mohla kdykoliv opravit. Tyto rtěnky můžete zakoupit za 49,90,-


Tak to by byla celá dnešní recenze všech produktů, které jsem dostala. Za mě můžu značku Freedom všem jen doporučit. Mají velké množství produktů a určitě si vyberete. Já jsem s nimi spokojená a velice často po těchto produktech sahám. 
Doufám, že se vám má recenze líbila a budu ráda, když mi do komentářů napíšete jestli máte něco od této značky a jak jste s těmi produkty spokojené. 
Kač.

8 komentářů:

  1. Moc hezké :) pěkný blog :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/2016/10/nile-beads-give-away.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Freedom je skvělá kosmetika :-) Mám ji ráda, a paletka je úžasná :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si kosmetiku Freedom naprosto zamilovala. :) Na soutěž se podívám. :)

      Vymazat
  3. Mně tedy Freedom moc nesedne, abych byla upřímná. Ale měla jsem nco z jejich halloweenské řady na masku, a bylo to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že v jejich sortimentu si určitě každý vybere a najde si ten TOP produkt, který mu bude vyhovovat. :)

      Vymazat
  4. paletka vypadá super

    OdpovědětVymazat