úterý 4. října 2016

Fleppi | RECENZE

Krásné úterní dopoledne všem.

Dnes si u mě na blogu dáme trošku netradiční recenzi. Nebude to recenze kosmetiky jak bývá zvykem. Možná to o mě nevíte, ale kromě toho, že jsem blázen do kosmetiky, miluji i diáře a různé nálepky, kterými si můžu svůj diář vyšperkovat podle vlastních představ.
No a už možná tušíte, že dnešní článek bude o samolepkách.

Nedávno jsem na mém Instagramu (@thelovecosmetics) narazila na jednu stránku, jmenuje se Fleppi a hned mě zaujala. Odkaz na Fleppi ZDE. Po shlédnutí této stránky bylo jasno ! Musím udělat objednávku. Prohlédla jsem si všechny samolepky, které prodávají a vybrané kousky objednala. Fleppi samolepky jsou jedinečné a ještě nikde jsem podobné neviděla. 


A až uvidíte jejich cenu budete také nadšené. Všechny nálepky se pohybují okolo 21,- což je naprostá bomba. 
Samolepky přišly do druhého dne od převodu platby na účet. Po převzetí obálky se mi vykouzlil úsměv na rtech. Na obálce bylo napsáno: "Prosím, doručte tento balíček této úžasné osobě." No není to příjemné překvapení? Mě to mile překvapilo. 
Všechny nálepky, které jsem si objednala dorazily bez poškození a v naprostém pořádku. Za tu cenu za kterou jsem je koupila si myslím, že jsou velice kvalitně vyrobené. Jednoduše se odlepují, netrhají se, všechny nápisy jsou čitelné, mají krásný lesk a dají se i znovu odlepit a zase přilepit. Což já osobně preferuji docela často. Ano.. hodně měním své plány. 

Na Fleppi stránce ale neprodávají jen samolepky. Seženete tam i spony a záložky, washi pásky, které teď děsně frčí, různé bločky na poznámky, dárkové samolepky a jmenovky, dárkový poukaz a také náplně do diářů. 
Nevím jestli to máte taky tak, ale já jsem zatím nesehnala diář, který by mi vyhovoval a byl přesně podle mých představ. A tak jsem si k samolepkám objednala i náplň do diáře a rozhodla se, že si vyrobím svůj vlastní diář, který bude přesně podle mých přestav. A aby jste viděli, jak jednoduše si můžete vyrobit svůj vlastní diář, udělala jsem pro vám DIY, ale to až v příštím článku. 

Tak doufám, že se vám má dnešní trošku netradiční recenze líbila. Pokud jste také takoví blázni do diářů a samolepek, určitě vřele doporučuji e-shop Fleppi. Tady si vybere každý !!! 
Kač.

5 komentářů:

  1. S těma se teď docela rozrhnul pytel, vidím je skoro v každym článku :D ale nedivim se. Lucka má vážně vkus a supr nápady, sleduju její práci alespoň na insta :)
    Sice takových najdeš třeba na Ebay nebo Ali mraky, ale tyhle jsou alespoň česky a za skoro stejnou cenu. Takže za mě taky palec nahoru:))
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ano, ale zase si myslím, že z Ali ty samolepky nejsou tak kvalitní a také se mi líbí, že koupí můžu podpořit opravdu šikovnou paní (slečnu) :D teď nevím, kterou to baví. A raději si je koupím české než z Ali. :)

      Vymazat
  2. Tyjo, tak tohle je super! Ja jsem take milovnice diářů, nedám bez svého diáře ani ránu. Ale na nějaké zdobení, vybavování a kreslení moc nejsem, samolepky- obzvlášť tyhle se mi hrozne libi! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí. Já z nich jsem také nadšená.

      Vymazat
  3. Tak samozřejmě tohle je taky možnost. :) A jak říkáš, né každý má grafické cítění. :)

    OdpovědětVymazat