úterý 28. února 2017

Pleťové mléko a tonikum od For Life & Madaga | RECENZE

Pěkný večer všem.

A je tady. Dlouho očekávaná recenze dvou produktů od značky For Life & Madaga. S touto značkou jsem navázala spolupráci nově a jsem za to moc ráda a ještě jednou děkuji za zaslané produkty. V rámci spolupráce jsem dostala dva produkty na vyzkoušení. Oba dva produkty jsou z pečující kosmetiky a už teď vám řeknu, že jsem s nimi maximálně spokojená. Odkaz na web kde můžete tyto i ostatní produkty koupit ZDE.


Hydro Nutritive Tonic
Jako první produkt jsem na vyzkoušení dostala tonikum na suchou a zralou pleť. Toto tonikum obsahuje třezalku tečkovanou a meduňku lékařskou. Jako kosmetička vím, že tyto dvě byliny jsou pro suchou pokožku velice dobré.
Na stránce toto 200 ml tonikum můžete zakoupit za 190,- což je velice příjemná cena. Eshop For Life & Madaga má jednu velkou výhodu (tedy aspoň pro mě) a to tu, že si za zlomek ceny můžete objednat 15 ml daného produktu. Na zkoušku dobrýý :)
Tonikum používám ráno i večer dočištění mé pleti. Na vatový tampón nanesu pár kapek tonika a očistím si celý obličej. Tonikum na pleti nijak nereaguje, neštípe, nevysušuje ani nedráždí oční okolí, které já mám velice citlivé.


Hydro Nutritive krém 24H
Jako druhý produkt na vyzkoušení jsem dostala tento Hydro krém. Na jejich stránce tento krém (50 ml) koupíte za 399,-. Stejně jako i u tonika si můžete objednat vzoreček na vyzkoušení. Toto je krém, který se může používat ráno i večer. A takhle jej používám i já. Tento krém používám ráno i večer a spolu s tonikem je to dokonalé kombo. A parfemace krému..? Óóó můj bože. Naprosto krásně jemně voní.
Po použití tohoto krému je pleť krásně zhydratovaná, vyživená a velice příjemná na dotek. Krém se velmi rychle vstřebává do pokožky a nezanechává mastný povlak, takže za mě super. Krém mě na pleti nijak nedráždil, nepálil, byl velice příjemný a krásně se roztíral.
Jako další plus tohoto krému bych zmínila jeho balení. velice jednoduchý designe, ale... balení krému je obohaceno o .. jak bych to řekla :D .. no prostě jednoduše. :D krém z lahvičky vypotřebujete naprosto všechen, protože používáním se jeho spodní posuvná část posouvá nahoru a tím tlačí všechen produkt ven a tím pádem jej vypotřebujete do poslední kapky. Noo.. snad jste mě pochopili. Tohle beru jako obrovské plus.



Co se týče dlouhodobého účinku těchto dvou produktů tak mě velice překvapily. Od doby co používám tyto dva produkty se má pleť velice zlepšila. Má pokožka je dostatečně zhydratovaná, projasněná a zmizely vysušená místa. Já osobně jsem se značkou For Life & Madaga nad míru spokojená a můžu jí všem doporučit všemi deseti. Určitě vyzkouším i další jejich produkty, takže se můžete těšit na další recenzi. Pokud vás tyto produkty zaujaly určitě navštivte jejich stránku a vyzkoušejte produkty dělané přesně pro váš typ pleti.

Ode mně je to pro dnešek vše. Krásný večer všem.
Kač.

2 komentáře:

  1. O značce jsem už párkrát slyšela, ale osobní zkušenost nemám. Velice mě zaujalo, že je možné si objednat na začátek jen vzorečky :) Kéž by tohle mělo v nabídce více eshopů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě také zaujalo. A všechny vzorečky stojí 35,- takže to nikoho nezrujnuje. :) Značka má opravdu velkou nabídku produktů pro všechny typy pleti a také i produkty na vlasy. :) Takže si myslím, že si každý vybere podle svého gusta. :)

      Vymazat