neděle 5. února 2017

Jak si organizuji čas.

Krásný nedělní podvečer přeji všem.

Je neděle podvečer, nemám nic důležitého na práci a tak jsem se rozhodla, že pro vás sepíšu článek na téma jak si organizuji svůj čas. No.. na rovinu říkám, že já bez diáře neudělám nic. Mám ráda všechno zorganizované a přehledné.

Pro rok 2017 mám diář od značky BLACK BRICK (odkaz ZDE).  Tento diář se vyrábí ve dvou variantách. Černý a červený. Já osobně jsem volila červenou barvu. Připadal mi takový elegantní. Na webových stránkách je cena černého diáře 660,- a červeného 680,-. Ano, jeho cena je vyšší, ale pokud jste do diářů a organizace svého času stejný blázen jako já, tak této větší investice rozhodně nebudete litovat. Do diáře jsi píšu skoro všechno. Od kdy do kdy jsem v práci, kdy mám své zákaznice na kosmetiku, ve který den přidám článek na blog, kdy a od jaké firmy mi přišel balíček na testování, různé schůzky, kde musím zavolat atd..


Diář vám přijde v této pěkné černé krabičce, což mě mile překvapilo. K tomuto diáři si také můžete dokoupit i "držák" na propisku za 59,-



Na úplném začátku diáře naleznete roční cíle, kde si můžete zapsat všechny vaše cíle, které chcete za daný rok splnit. Já se přiznám, že momentálně tam nemám zapsáno nic, ale hodlám si k tomu sednout, popřemýšlet nad mými cíli a zapsat si je.


Na dalších stránkách se nachází měsíční přehled. Ten já využívám převážně na značení svátků, narozenin, návštěv lékařů, výletů a organizace blogu.


Před začátkem každého nového měsíce je stránka věnovaná hlavním cílům týdne. Zde si zapisuji cíle nebo plány, které chci v daném týdnu splnit. Ku příkladu dnes jakmile zveřejním tento článek odškrtnu si cíl "publikovat článek (jak si organizuji čas)"
Na této stránce naleznete i místo na poznámky, kde já si třeba zapisuji co si potřebuji koupit, nápad na nějaký článek nebo si tam lepím lepíky s nějakými informacemi.
Úplně na konci stránky je místo kde si značím, který den v týdnu cvičím, kdy si jdu jen zaběhat atd. Takový můj malý fitness plán.

A na konečně jsme u týdenního diáře. Dny jsou v diáři vždy rozmístěny tak, že je celý týden přes dvě stránky a díky tomu mám o celém týdnu dokonalý přehled. Navíc je doplněn o volné místo, kde si můžu zapsat nejrůznější poznámky.
A to bych nebyla já abych si  do diáře nelepila různé samolepky, lepíky, pásky a podobně. Prostě si s plánováním vždycky vyhraji. Většinou si celý týden začínám plánovat už v neděli večer, když mám volnou chvíli a postupně během týdne věci doplňuji.

Já osobně jsem s tímto diářem velice spokojená. A co vy ? Jak si organizujete čas ? :)
Přeji pěkný zbytek neděle a hodně úspěchu v následujícím týdnu.
Kač.

2 komentáře:

  1. Miluju sledovat jak si ostatni organizuji cas. Ja bez diare taky neudelam ani krok a pisu si tam vsechno. Lepiky barvicky washipasky a kazdej typ udalosti jinou barvou abych to na prvni pohled poznala. Sme desny puntickarky co :D

    OdpovědětVymazat