pátek 30. září 2016

Rtěnka avril | RECENZE

Krásný pátek všem.

O značce NUSPRING už jste se na mém blogu mohli něco málo dočíst. Recenzovala jsem od této značky dva laky na nehty, které byly moc fajn.
Jako další produkt od této značky jsem si na recenzi vybrala jednu rtěnku. Odkaz na tuto krásku naleznete ZDE.
S laky na nehty jsem velice spokojená, tak doufám, že i tato rtěnka bude super. No nebudu se dlouho rozkecávat a jdeme rovnou na recenzi.


Naprosto miluji nosit tyto nude neutrální odstíny, které dodají mým rtům šťávu. Tato rtěnka je na mých rtech velice příjemná a hydratační. Nevysušuje, nedrolí se a ani nezalézá do vrásek. Jednoduše dodá mým rtům velice přirozenou barvu. 


Tento odstín je velice přirozený. Je to taková ta barva mých rtů, ale hezčí. Jemná nude barvička, která na sluníčku hází jemné zlatavé odlesky. Já osobně moc nejsem na třpytky, ale třpytky obsažené v této rtěnce nejsou vůbec výrazné a spolu s nude barvou tvoří tuto rtěnku jedinečnou. 
S její výdrží je to trošku horší. Je fakt, že když jsem tuto rtěnku měla na rtech a jen pila, vydržela docela dlouho. Cca tak tři a půl hodiny. Což si myslím, že na hydratační rtěnku je to docela dobrá výdrž. Rtěnka se po pár hodinách začala nejprve ztrácet z koutku mých úst a potom z vnitřních okrajů rtů. 
Když jsem k pití přidala i jídlo výdrž rtěnky byla opravu mizerná. Po pár soustech jsem na rtech neměla už žádnou rtěnku. 
Neberu to vyloženě jako mínus této rtěnky. Zkrátka toto je rtěnka, kterou jednoduše hodím do kabelky a když potřebuji tak jí hodím na rty a jdu. 

Na závěr bych zmínila vůni rtěnky. Je to taková ta klasická rtěnková vůně. Nedokážu tuto vůni slovy popsat, ale pokaždé když si k ní přivoním cítím velice jemnou vůni. 

Doufám, že se vám má dnešní recenze rtěnky líbila. Já tuto rtěnku mám neustále v kabelce a vytahuji jí pokaždé když nevím co nahodit na rty.
A co vy ? Máte od této značky nějaké produkty a jak jste s nimi spokojení ?
Kač.

2 komentáře:

  1. Povedená recenze. Mám doma tu samou rtěnku akorát v jiné barvě a nemůžu si jí vynachválit. To, že moc dlouho na rtech nevydrží mi zas tak moc nevadí. Jak jsi napsala, je to taková ta rtěnka do kabelky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také jsem si jí zamilovala. A v poslední době nenosím žádnou jinou. :)

      Vymazat